Alior Bank ufa partnerom

Bank uzależnia decyzję dotyczącą powstania nowego punktu od znajomości rynku lokalnego.
Alior Bank obsługuje klientów w 200 placówkach własnych i 120 partnerskich. W tym roku może powstać nawet 100 nowych punktów. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Łowiczu i Kościerzynie.
- Nie planujemy otwarć placówek w miejscowościach, w których działa już oddział własny. Nie mamy natomiast sztywnych wymagań dotyczących wielkości miasta, w którym przedsiębiorca chce poprowadzić biznes pod logo Alior Banku. Wychodzimy z założenia, że partner zna lokalny rynek i przemyślał swoją decyzję. Wspieramy go tam, gdzie będzie mu się opłacało prowadzenie działalności - wyjaśnia Marcin Tauber, odpowiedzialny za rozwój placówek partnerskich Alior Banku.
Doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych nie jest konieczne, jednak bank preferuje partnerów, którzy mieli już styczność z usługami finansowymi. Bez względu na doświadczenie, przedsiębiorcę i jego pracowników czeka seria szkoleń tematycznych poświęconych: jakości obsługi klienta, obsłudze systemu IT oraz ofercie banku. Kwota inwestycji w przedsięwzięcie wynosi 20-25 tys. zł, bo właśnie tyle kosztuje dostosowanie lokalu do wymogów sieci. Nie ma opłaty wstępnej, miesięcznej, ani funduszu marketingowego.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej