Malować każdy może

Sieć Bajart, zajmująca się artystycznym malowaniem wnętrz, otworzyła trzecią placówkę w tym roku.
Sieć otworzyła w tym roku trzy placówki franczyzowe: we Wrocławiu, Poznaniu i drugą w Warszawie. Prowadzone są także rozmowy z franczyzobiorcami ze Szczecina, Warszawy i Białegostoku. Bajart poszukuje kolejnych przedsiębiorców, chętnych do współpracy, m.in. w Krakowie, Trójmieście, Bydgoszczy, Kielcach, w Olsztynie oraz w innych miastach powyżej 90 tys. mieszkańców. Do końca roku sieć chce otworzyć jeszcze 20 placówek.
Nowością w naszej sieci są szkolenia dla franczyzobiorców z zakresu wykonywania malunków - mówi Karolina Mrowiec, właścicielka sieci Bajart. - Szkolenia mają na celu rozwijanie zdolności plastycznych naszych partnerów. Podczas 7-dniowego kursu franczyzobiorcy zostają przygotowani do samodzielnego wykonywania malunków, co daje im początkowo większą elastyczność oraz mniejsze koszty prowadzenia własnej działalności.
Bajart to firma, która zajmuje się projektowaniem i malowaniem obrazów na ścianach według indywidualnych upodobań klientów. Artystyczne malowanie wnętrz to nowoczesny pomysł na dekoracje ścian, elewacji, mebli oraz szyb. Z usług sieci coraz częściej korzystają lokale gastronomiczne, przedszkola, salony urody czy centra handlowe i biura. Bajart działa na rynku od ponad pięciu lat, zaś od półtora roku sieć rozwija się poprzez franczyzę.
Pomysł na firmę wziął się z mojej pasji do malarstwa – wspomina Karolina Mrowiec. - Chciałam po prostu robić to, co lubię i na czym się znam oraz na tym zarabiać. Kiedy pomysł zaskoczył na rynku zachodniopomorskim, przyszła myśl by rozwijać go dalej w całej Polsce.
Chcąc przystąpić do sieci Bajart, należy uiścić opłatę wstępną w wysokość 4,7 tys. zł (na pokrycie kosztów szkolenia) oraz dysponować kwotą 1,5 tys. zł na pierwsze miesiące prowadzenia działalności. Po dwóch miesiącach współpracy należy także uregulować opłatę licencyjną w wysokości od 250 do 350 zł w zależności od wielkości miasta. Szacowany okres zwrotu inwestycji wynosi niecałe pół roku.
Franczyzobiorca może liczyć na know-how firmy oraz szkolenie z zakresu prowadzenia własnego biznesu. Partner dostaje portfolio firmy, materiały reklamowe, wzory umów oraz firmowego maila. Może także liczyć na pomoc merytoryczną i wsparcie marketingowe przez cały okres trwania umowy.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej