Słoneczny Yups!

Nowy sklep młodzieżowej marki został otwarty w Galerii Słonecznej w Radomiu.
Planeta Mody od 10 lat zajmuje się produkcją oraz sprzedażą ubrań pod marką Yups! i Świat Bawełny. Obecnie w sieci działa 18 sklepów własnych i 90 franczyzowych. Najnowszy sklep został otwarty w Galerii Słonecznej w Radomiu. Prowadzone są również rozmowy z kolejnymi partnerami z całego kraju zainteresowanymi uruchomieniem sklepów Yups!
W swoich działaniach promocyjnych firma postawiła na wsparcie znanych osób, dlatego twarzą marki Yups! Już od trzech sezonów jest piosenkarka i aktorka Natalia Lesz.
– Podjęcie współpracy ze znaną osobą pozwoliło nam na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki. Wiele klientek Yups! utożsamia się z Natalią i chce wyglądać jak ona – mówi Michał Luty, prezes Planety Mody. – Franczyzobiorcy z kolei chętnie korzystają z możliwości organizacji eventów z udziałem piosenkarki. Każdorazowo były to niezapomniane chwile zarówno dla klientów, franczyzobiorców, jak i samej Natalii Lesz.
Własny sklep Yups! Można otworzyć, posiadając co najmniej 50 tys. zł. Planeta Mody pomaga przyszłym franczyzobiorcom w poszukiwaniu najlepszego lokalu w danej miejscowości. Planeta Mody nie pobiera opłat wstępnych ani bieżących. Franczyzobiorca otrzymuje prawo do wykorzystywania logo marek Planety Mody, używania nazw handlowych i know-how. Firma zapewnia jednolitą wizualizację sklepów, wsparcie logistyczne oraz pomoc w organizowaniu działań promocyjno-marketingowych. Partner Planety Mody ma również zagwarantowany pakiet szkoleń.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej