20 nowych sklepów w trzech formatach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

DDD Dobre Dla Domu jest ogólnopolską siecią sklepów specjalistycznych oferujących drzwi, panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne oraz akcesoria do drzwi. Obecnie sieć liczy 51 sklepów, z czego 39 franczyzowych.

W tym roku spółka zamierza uruchomić kolejnych 20 punktów na terenie całego kraju. Sklepy będą otwierane w trzech dostępnych formatach biznesowych – wielkomiejskim (inwestycja ok. 100 tys. zł), formacie dla mniejszych miast (ok. 80 tys. zł) oraz koncepcie Podłogi i Drzwi, który nie wymaga zatowarowania (inwestycja ok. 10 tys. zł). Ten ostatni adresowany jest do właścicieli firm montażowych, właścicieli lokalnych, niezrzeszonych sklepów a nawet osób bezrobotnych posiadających doświadczenie w branży.

DDD Dobre Dla Domu przyjęło strategię inwestowania w placówki franczyzobiorców i partnerów, dlatego partnerzy sieci pokrywają około 1/3 kosztów otwarcia sklepu (pozostałą część inwestuje centrala wraz z dostawcami). Centrala pokrywa również większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi. Partner tego formatu inwestuje kwotę ok. 10 tys. zł.

- Mamy świadomość, jaki problemem dla przedsiębiorców jest finansowanie inwestycji, dlatego wraz z dostawcami inwestujemy w placówki franczyzobiorców. Przy największych sklepach nasze wsparcie sięga nawet 2/3 wysokości całej inwestycji - wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu.

(emka)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Marcin Kaleta
Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €