Ubranie w depozycie

Firma Premiere, rozwijająca sieć sklepów Funk’n’Soul, zaproponowała swoim partnerom nowy model współpracy. Teraz zamiast kupować ubrania od centrali, franczyzobiorcy otrzymują je w depozyt.
- Ostatnie lata były dla marki Funk'n'Soul przełomowe, jednak wbrew temu, co można było ostatnio obserwować w branży, dla nas był to czas bardzo konstruktywny – twierdzi Marek Szostak, dyrektor strategiczny Funk'n'Soul. - Wykorzystaliśmy niszę, która pojawiła się na rynku w wyniku zejścia ze sceny odzieżowej lub ograniczenia działalności prowadzonej przez takich graczy jak: Reporter, Deep, czy Oxide. Dzięki temu w ciągu dwóch lat powiększyliśmy sieć o blisko 50 salonów. Do końca tego roku zamierzamy otworzyć co najmniej 15 nowych sklepów – wyjawia Szostak.
Do współpracy z siecią potencjalnych partnerów zachęca przede wszystkim nowy model franczyzowy.
- Franczyzobiorca nie musi już wydawać dużych kwot na zatowarowanie sklepu, bo towar otrzymuje od nas w depozyt – wyjaśnia Szostak.
Teraz firma zamierza wejść ze swoimi ubraniami do największych polskich miast. Salony Funk'n'Soul mają pojawić się w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Niebawem ruszają sklepy w Warszawie i Gnieźnie. W planach jest również rozbudowa sieci w Czechach i na Ukrainie, gdzie Funk'n'Soul ma już swoje sklepy. Na 2012 zapowiadane jest otwarcie pierwszego sklepu w Rumunii.
Przyszły franczyzobiorca Funk'n'Soul powinien dysponować lokalem 70-160 m2. Kwota inwestycji rozpoczyna się od 10 tys. zł, w przypadku gdy franczyzobiorca prowadził wcześniej sklep z marką podobną do Funk'N'Soul i nie trzeba wprowadzać w nim dużych zmian, otwarcie nowego salonu w centrum handlowym do inwestycja rzędu 250 tys. zł. Przystąpienie do sieci nie wiąże się z żadnymi opłatami.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej