Cipo&Baxx otwiera kolejne sklepy

W marcu rusza placówka partnerska w Ostródzie, w kwietniu dołączą do niej: Lublin, Radom i Szczecin.
Historia marki Cipo&Baxx rozpoczyna się 1996 roku. Znakiem rozpoznawczym firmy są ekstrawaganckie ubrania w żywych kolorach i niecodziennych fasonach. Odzież dostępna jest we wszystkich krajach Europy, w USA oraz w Australii. W Europie Środkowo Wschodniej produkty Cipo&Baxx sprzedawane są wyłącznie w placówkach partnerskich.
- W tym roku podpisaliśmy już pięć umów partnerskich. 15 marca rusza sklep w Ostródzie, w kwietniu zostaną otwarte sklepy w: Radomiu, Szczecinie i Lublinie. Na sierpień zaplanowaliśmy otwarcie sklepu w kieleckiej Galerii Echo. Do końca roku ma powstać co najmniej 10 nowych punktów partnerskich – zapowiada Erdal Celik, regional manager. - Poszukujemy partnerów, którzy poprowadzą nasze sklepy m.in. w: Katowicach, Opolu, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie.
Sklepy Cipo&Baxx mają powierzchnię do 40 m2 do 130 m2 i mieszczą się przeważnie w centrach handlowych. Znalezienie odpowiedniego lokalu leży w gestii przyszłego partnera, ale zdarza się, że firma poszukuje osób chcących poprowadzić sklep w miejscu wybranym przez centralę. Koszt aranżacji i zatowarowania wynosi od 1,6 tys. zł do 2,5 tys. zł za m2 i jest uzależniony od jego powierzchni i standardu. Właściciel marki zapewnia partnerom wsparcie reklamowe i marketingowe oraz stałą dostępność towaru i ciągłość dostaw.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej