Nowa fryzjerska franczyza

Stile Unico rozpoczyna rozwój sieci franczyzowej. Salony będą powstawać w największych miastach Polski.
Organizatorem marki na terenie naszego kraju jest firma Tenex, posiadająca 20-letnie doświadczenie w dystrybucji profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich. Kolejną gałęzią biznesu, w który firma postanowiła zainwestować, jest sieć salonów fryzjerskich pod nazwą Stile Unico. Oferują one usługi wykonywane z użyciem profesjonalnych kosmetyków włoskiej marki Oyster Cosmetics Professional do koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów.
Pierwszy punkt Stile Unico powstał w grudniu ubiegłego roku na warszawskiej Woli, przy ulicy Szulborskiej. Kolejne będą uruchamiane w dużych miastach w całym kraju.
– Do końca roku planujemy otwarcie następnych salonów w kilku dużych miastach w Polsce. Aktualnie prowadzimy rozmowy z chętnymi, którzy sami się do nas zgłaszają. Zapraszamy wszystkie osoby, które są zainteresowane posiadaniem własnego salonu fryzjerskiego i zaangażują się w rozwijanie marki Stile Unico. Każdej osobie, która podejmie z nami współpracę udzielamy wsparcia merytorycznego i szkoleniowego m.in. w zakresie prowadzenia salonu i na temat linii włoskich kosmetyków Oyster Cosmetics Professional – zachęca Aleksandra Skawiniak, kierownik ds. rozwoju marki.
Właściciele firmy zapewniają, że warunki współpracy gwarantują potencjalnym franczyzobiorcom ustawiczny i wielostronny rozwój.
– Nasze know how stanowi zbiór technik, procesów i zachowań gwarantujących obsługę klienta na najwyższym światowym poziomie. W naszych salonach dbamy o rozwój każdego pracownika. Posiadamy własną Akademię, w której styliści doskonalą swoje umiejętności w oparciu o najnowsze trendy z zakresu strzyżenia i koloryzacji – podkreśla Aleksandra Skawiniak.
Przewidywany koszt inwestycji to 60 tys. zł netto, zaś koszty miesięczne zamykają się w kwocie do 2 tys. zł netto. Suma ta uzależniona jest od lokalizacji salonu.
(mip)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej