Intermarché zalicza Mogilno i Rawę Mazowiecką

W obu miastach powstały supermarkety pod szyldem Super.
Otwarte 20 stycznia sklepy powiększyły sieć Intermarché do 161 placówek. Punkty w Mogilnie (woj. kujawsko-pomorskie) i Rawie Mazowieckiej (woj. łódzkie) to krok w kierunku tworzenia mapy kompleksów handlowych zwanych przez operatora sieci Rynkami Muszkieterów. Takie lokalizacje zakładają sąsiedztwo spożywczych Intermarché, budowlanych Bricomarché oraz stacji paliw zarządzanych przez Grupę Muszkieterów.
- Sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano inny niż dotychczas układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Dodatkowo we wszystkich placówkach jest oferowane mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku – mówi Eliza Orepiuk z Grupy Muszkieterów. - Uruchomiono również wędzarnie, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Intermarché w Mogilnie liczy 957 m2 powierzchni sklepowej, a punkt w Rawie – 1201 m2. Każdy ze sklepów zatrudnił ok. 50 osób. Punkty sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Grupa Muszkieterów przy wyborze lokalizacji kolejnych punktów współpracuje z lokalnym samorządem.
- Naszym kluczowym zadaniem na najbliższe lata jest szybki rozwój. W tym roku chcemy otworzyć około 30 nowych Intermarché – mówi Janusz Jasińki, prezes Intermarché.
Według raportu firmy PMR rynek artykułów spożywczych ma przed sobą okres intensywnego wzrostu. W ciągu trzech najbliższych lat może urosnąć nawet do 280 mld zł. W ubiegłym roku wzrost rynku FMCG (dóbr szybko zbywalnych) wyniósł 3 proc., a jego wartość – 240 mld zł.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej