Ślubna Pracownia wprowadza nowe opłaty licencyjne

Z początkiem 2011 sieć zmieniła też zasady rekrutacji i warunki współpracy z franczyzobiorcami.
Od nowego roku wysokość wstępnej opłaty licencyjnej zależy do wielkości miejscowości, w której otwierany jest punkt Ślubnej Pracowni. Podstawowa kwota waha się od 10,5 do 15 tys. zł netto, ale przedział ten nie dotyczy największych aglomeracji.
- Największe polskie miasta, które wymagają większej inwestycji początkowej w promocję ze strony franczyzodawcy, są objęte licencją w wysokości 20 tys. zł netto - mówi Zuza Kuczbajska, właścicielka Ślubnej Pracowni, członek Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych.
Bieżąca opłata licencyjna wynosi 10 proc. od wynagrodzenia firmy miesięcznie, ale nie mniej niż 150 zł netto miesięcznie. W jej ramach franczyzobiorca może liczyć na bieżące wsparcie merytoryczne ze strony franczyzodawcy, który zapewnia też ogólne działania PR.
W Ślubnej Pracowni zmieniła się też forma procesu rekrutacyjnego. Sieć zdecydowała się na organizację specjalnych szkoleń dla przyszłych konsultantów ślubnych.
- Dzięki temu Kandydaci na Franczyzobiorców będą mogli dokładniej przyjrzeć się branży, sieci i własnym predyspozycjom. Przeanalizować, czy ten biznes jest stworzony dla nich, czy rozumieją i akceptują zasady franchisingu - tłumaczy Kuczbajska. - Szkolenie jest odpłatne, natomiast w przypadku wykupienia licencji franczyzowej koszt ten wchodzi w zakres opłaty licencyjnej.
Ślubna Pracownia powstała w 2006 roku. Jej konsultanci zajmują się kompleksową organizacją ekskluzywnych ślubów i wesel. Obecnie działa pięć biur sieci - placówka pilotażowa w Warszawie oraz firmy franczyzobiorców w Trójmieście, Olsztynie, na Śląsku, a także przedstawicielstwo w Londynie.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej