Polski Brand podbija rynki zagraniczne

Brand New Products, sieć outletów z odzieżą markową uruchomiła od sierpnia br. osiem sklepów w Czechach i dwa na Litwie.
Czeskie placówki Brand New Products powstały między innymi w Brnie, Mlada Boleslav, Frydek Mistek, Pilznie, Brzecławiu i Ostrawie. W planach jest także sklep w Czeskich Budziejowicach. Na Litwie Brand New Products otworzył sklepy w Wilnie oraz Gargzdai, a firma prowadzi rozmowy z kolejnymi franczyzobiorcami. W obu tych krajach za rozwój odpowiadają masterlicencjobiorcy, którzy zajmą się również rozwojem firmy na Słowacji, Łotwie i Estonii.
- Stabilna pozycja firmy na krajowym rynku zachęciła nas do wyjścia poza granice Polski - wyjaśnia Paweł Bryniarski, właściciel Brand New Products. - Wprowadzenie nowej marki na zagraniczne rynki jest niesłychanie trudne i wiąże się z dużymi nakładami finansowymi oraz wdrożeniem nowej struktury organizacyjno-technicznej. Odnosimy na tym polu spore sukcesy, ponieważ struktura firmy oparta jest o zdrowe zasady ekonomiczne, oryginalny pomysł oraz nowoczesne systemy zarządzania.
Pierwsza franczyzowa placówka Brand New Products powstała we wrześniu 2005 roku. Obecnie firma posiada 61 sklepów w Polsce i 10 zagranicą. Podobnie jak w Polsce, marka będzie również w Czechach i na Litwie pierwszą dużą siecią zrzeszającą małe i średnie outlety z markową odzieżą. Powierzchnia sklepów wynosi od 20 do 180 m2. Polskie sklepy otwierane są w miejscowościach powyżej 5 tys. mieszkańców, w Czechach firma rozwija się w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Wśród marek, które oferują sklepy Brand New Product znajdują się m.in.: Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Adidas, Puma, Lotto oraz Fila. Ceny w sklepach wynoszą od 30 proc. do nawet 70 proc. mniej niż produkty oferowane w standardowych sklepach.
(mk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej