No+Vello chce zakończyć 2010 rok z 90 punktami franczyzowymi

W kolejnym może ich być już nawet 200.
- Planujemy zamknąć rok 2010 liczbą 90 salonów. Dzięki temu będziemy obecni już niemal w całej Polsce. W kolejnym roku planujemy osiągnąć liczbę 200 placówek - zapowiada Kamil Ponisz, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Salonów Fotodepilacji i Fotoodmładzania No+Vello.
Zarząd No+Vello chce, by usługi były dostępne nie tylko w największych aglomeracjach, ale także w miejscowościach powyżej 50 tys. osób. Szykuje też zmiany w warunkach współpracy z franczyzobiorcami. Rozważane jest podniesienie opłaty wstępnej ze 120 do 140 tys. zł.
- Po części jest to spowodowane bardzo dużym zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców – tłumaczy Ponisz. - Głównym powodem jest jednak chęć zapewnienia najwyższej jakości serwisu naszym franczyzobiorcom i poprawie konkurencyjności marki. Osoby decydujące się na otwarcie franczyzy w segmencie kosmetyki estetycznej często nie zdają sobie sprawy, jak istotną rzeczą jest doświadczenie zebrane na podstawie setek tysięcy wykonanych zabiegów. A właśnie dzięki temu udoskonaliliśmy sprzęt, na którym pracujemy.
No+Vello planuje również wprowadzić nową usługę do portfolio swoich placówek. Na razie jednak nie chce zdradzić, o jaką ofertę chodzi.
- O tym poinformujemy w odpowiednim czasie - zapewnia Kamil Ponisz. - Będzie to jednak kolejna rewolucja, podobnie jak w przypadku wprowadzenie naszych usług na rynek polski pod koniec 2009 roku.
Sieć franczyzowa No+Vello rozwija się w Polsce błyskawicznym tempie. Popularność fotodepilacji może zaskakiwać, bo przecież klimat w Polsce nie pozwala na chodzenie w „krótszych” strojach przez tak długi okres jak np. w Hiszpanii, skąd wywodzi się koncept.
- Gładka skóra jest pożądana nie tylko na plaży – mówi Kamila Rejman z No+Vello. - W pracy też trzeba wyglądać, a po pracy tym bardziej. Każda kobieta – nieważne, czy w Hiszpani, czy w Polsce - dba o swoją atrakcyjność i niezależnie od pory roku ma okazje prezentować swoje wdzięki.
Przedstawiciele nie obawiają się też, że rynek może boleśnie zweryfikować rzeczywistą siłę konceptu i w przyszłym roku zmusić niektórych biorców do zamknięcia lokali.
- Fakt pojawienia się „drugiej fali” otwierających się salonów jest najlepszym prognostykiem rozwoju sieci. Nowe lokale otwierane są obecnie przez franczyzobiorców, którzy już posiadają jeden salon, a także przez pracowników istniejących placówek, np. kosmetyczki - przekonuje Ponisz.
Za pomocą laserów możemy nie tylko usuwać zbędne owłosienie, ale i redukować zmarszczki, cellulit oraz rozstępy. Niestety statystyki mówiące o liczbie osób poszkodowanych nieudolnie wykonanymi zabiegami stawiają branżę w niezupełnie korzystnym świetle. W Wielkiej Brytanii aż 4 tys. pacjentów rocznie zgłasza się do klinik medycyny estetycznej w celu zlikwidowania poparzeń i blizn.
- Do wywołania niepożądanych efektów może dojść praktycznie podczas każdego zabiegu kosmetycznego, nawet najprostszego. Pacjenci zgłaszający się z poparzeniami czy bliznami, to najczęściej pacjenci, którzy zdecydowali się na korzystanie z usług nie sprawdzonych gabinetów lub niewykwalifikowanego personelu – tłumaczy Kamila Rejman. - W salonach No+Vello obsługiwać klientów może tylko personel, który przeszedł specjalistyczne szkolenia i otrzymał odpowiednie certyfikaty. W salonach podczas wykonywania zabiegów przestrzegane są ścisłe procedury. Posiadamy własny serwis techniczny i dbamy, aby urządzenia były absolutnie sprawne. Poza tym sprzęt posiada wyjątkowy system chłodzenia głowicy, aby nawet w przypadku błędu ludzkiego, nie dochodziło do poparzeń. Za naszą marką stoją doświadczenia kilkuset salonów w różnych częściach świata, i choć w każdym, nawet najlepiej prowadzonym biznesie może zdarzyć się niezadowolony klient, No+Vello cieszy się coraz większym zaufaniem i popularnością.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej