Service and Wash Master chce podbić rynek

W przyszłym roku Towarzystwo Inwestycyjne wprowadzi swoje marki we franczyzę.
Towarzystwo Inwestycyjne planuje w pierwszym kwartale 2011 roku przedstawić na polskim rynku ofertę franczyzy myjni i warsztatów samochodowych.
- W ramach przygotowywanej propozycji franczyzowej bierzemy pod uwagę różne rozwiązania. Będzie można włączyć do sieci obiektów Service & Wash Master własny, istniejący warsztat lub myjnię samochodową - mówi Jerzy Horszczaruk, prezes zarządu Towarzystwa Inwestycyjnego. - Przyszły partner będzie mógł także stać się właścicielem nowo wybudowanego obiektu na gruncie własnym lub dzierżawionym, położonego w atrakcyjnej lokalizacji.
We wszelkich procesach adaptacyjnych i budowlanych franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc organizacyjno-prawną ze strony Towarzystwa Inwestycyjnego. Podstawą oferty i warunkiem przystąpienia do sieci będzie wdrożenie standardów i systemów organizacyjnych stworzonych przez operatora. Kapitał potrzebny do otwarcia własnego Centrum Obsługi Samochodów jest zależny od tego, czy przedsiębiorca ma już własną firmę i chce przystąpić do sieci, czy buduje nowy obiekt od zera.
- Kwota inwestycji będzie się wahać od kilkuset tysięcy do blisko 1,5 mln zł. Zdajemy sobie sprawę, że jest to znacząca kwota, dlatego planujemy przedstawić zainteresowanym propozycję pomocy w zorganizowaniu stosownego finansowania - mówi Jerzy Horszczaruk.
Wash Master i Service Master działalność rozpoczęły cztery lata temu. Dzisiaj na rynku działają duże obiekty flagowe sieci w takich miastach, jak: Gdynia, Bydgoszcz, Warszawa, Katowice, Bielsko Biała, Zabrze, Rybnik i Lublin. Istniejące punkty zostaną oddane w zarządzanie agencyjne.
- Przewidujemy, że w roku 2011 nasza sieć będzie składała się z 16 dużych obiektów wiodących oraz kolejnych kilkunastu obiektów stowarzyszonych. W ciągu najbliższych 3-5 lat przedsiębiorstwo może rozrosnąć się nawet do 150 stacji i myjni, działających na zasadzie franczyzy. Celem naszym jest stworzenie w Polsce największej, zintegrowanej sieci stacji obsługi samochodów i usług autokosmetyki, zarządzanej w systemie franczyzowo-agencyjnym - dodaje prezes Towarzystwa Inwestycyjnego.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej