Ekologiczna franczyza

Po żywności i kosmetykach produkty ekologiczne pojawiły się w branży odzieżowej. Oferuje je sieć The Earth Collection.
Marka sprzedaje odzież wytwarzaną z delikatnych dla skóry naturalnych włókien, takich jak bawełna, len, jedwab konopie czy egzotyczna trawa chińska. Podczas obróbki, zamiast substancji chemicznych, wykorzystuje się preparaty posiadające ekologiczne atesty. Unika się również stosowania barwników zawierających metale ciężkie i substancje rakotwórcze, a odpady które powstają w procesie produkcji wykorzystywane są ponownie do wytworzenia akcesoriów i dodatków.
- Miłośnicy mody mogą być spokojni o wygląd ekologicznych ubrań. Charakteryzuje je nowoczesny krój, nie odbiegają one niczym od fasonów oferowanych przez popularne marki - mówi Ewa Kotras, właścicielka sklepu The Earth Collection w Łodzi.
- Naszymi klientami są zazwyczaj kobiety powyżej 35 roku życia. Większość osób, która trafia do naszego sklepu nie zna marki, ale z dużą uwagą wysłuchują informacji o niej, co sprawia, że wracają i przyprowadzają kolejnych klientów - twierdzi Ewa Kotras. - Kiedy dwa lata temu zdecydowaliśmy się na otwarcie sklepu wiedzieliśmy, że tego typu ubrania sprzedają się coraz lepiej, ale zwykle dostępne są tylko w sklepach internetowych. Klientów zainteresowanych odzieżą ekologiczną przybywa, ale jest jeszcze wiele do zrobienia w celu uświadomienia konsumentów jakie produkty są dla nich dobre. Nadal głównym czynnikiem decydującym o zakupie odzieży jest cena, ale wraz ze wzrostem zamożności i poziomu wykształcenia nawyki odzieżowe będą się zmieniały - dodaje.
Prowadzenie działalności we współpracy z marką The Earth Collection polega na otwarciu sklepu oferującego pełen asortyment marki, który partnerzy nabywają od licencjodawcy. Powierzchnia sklepu oraz jego lokalizacja należy do decyzji franczyzobiorcy, najlepiej sprawdzają się przy tej marce lokale od 30 do 60 m2. Podpisanie umowy o współpracy nie wiąże się z jakąkolwiek opłatą licencyjną.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej