Jeźdźcy matematyki

Kursy dla młodzieży, wyrównujące poziom wiedzy z matematyki, stały się normą. Zaniedbanie czy brak podstaw? MathRiders stawia na tym polu solidne fundamenty.
Program MathRiders jest nowym produktem międzynarodowej sieci franczyzowej Helen Doron, ukierunkowanym na rozwijanie umiejętności matematycznego myślenia u dzieci i młodzieży. Jednostki franczyzowe działają w oparciu o licencję, której udziela firma Helen Doron Limited. Firma ta znana jest w Polsce przede wszystkim z nowatorskiego programu nauki języka angielskiego Helen Doron Early English.
- Oczywiście, matematyki nie uczy się tak, jak języka angielskiego czy francuskiego, jednak program MathRiders oparty jest na tezie, że matematyka również jest językiem. Zdolność do opanowania tego języka i posługiwania się nim jest porównywana do naturalnych predyspozycji człowieka do komunikowania się z innymi - wyjaśnia Małgorzata Dobrowolska, główny koncesjonariusz sieci MathRiders w Polsce.- Dzisiaj metoda Helen Doron jest symbolem przełomu, jaki dokonał się, nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie, we wczesnym nauczaniu. Nikogo już nie dziwi, że naukę rozpoczynają dzieci nie umiejące jeszcze chodzić.
Program dla najmłodszych - Math Jogs, opiera się na połączeniu nauki z zabawą i adresowany jest do dzieci od 4 do 11 roku życia. Obejmuje 6 poziomów, z których każdy realizowany jest w ramach jednego roku szkolnego, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami programowymi. Program MathRiders przewidziany jest dla nieco starszych dzieci, od 12 lat aż po egzamin dojrzałości.
Koszt przystąpienia do sieci wynosi 5 tys. Euro. Ponadto trzeba dysponować lokalem złożonym z dwóch pomieszczeń o powierzchni 15 – 20 m2, w których prowadzone będą zajęcia oraz pomieszczenia przeznaczonego na biuro. Typową lokalizacją jest niewielki budynek biurowy lub mieszkanie. Na podstawie umowy licencyjnej franczyzobiorca otrzymuje wyłączność terytorialną, dostęp do zasobów elektronicznych, przechodzi również szkolenia nauczycielskie.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej