Frontem do franczyzobiorcy

Firma eLDe wyznaczyła nowe cele dla swoich franczyzobiorców.
Ogólnopolska sieć sklepów detalicznych eLDe organizowana jest przez firmę LD Holding S.A. Spółka ta ma zaplecze w postaci Grupy Kapitałowej Bomi.
Podczas zorganizowanej pod koniec września br. w Szczyrku XI. Ogólnopolskiej Konferencji Franczyzobiorców i Partnerów Handlowych PSH eLDe, wyznaczone zostały nowe cele dla partnerów franczyzowych firmy. Najważniejszą zmianą są trzy nowe pakiety franczyzowe, które postanowiono wprowadzić od 2011 roku. Są one odpowiedzią na oczekiwania aktualnych i przyszłych franczyzobiorców. Ponadto zdecydowano się przeznaczyć 3 mln zł. na inwestycje skierowane do franczyzobiorców. Dodatkowo planowany jest rozwuj usług około handlowych.
– Firma zamierza do końca 2011 r. podwoić liczbę sklepów franczyzowych – podczas konferencji deklarował Robert Paździor, prezes zarządu LD Holding. – W dobie przyspieszonej konsolidacji w handlu, takie spotkanie daje idealne możliwości pokazania swojej tożsamości oraz prezentacji nowych celów i rozwiązań – mówił szef firmy.
Na konferencji pojawiło się ponad 300 gości, wśród nich laureaci nagrody Złotego Koszyka 2010 oraz przedstawiciele firm nominowanych i wyróżnionych podczas tegorocznego spotkania. Złoty Koszyk dla najlepszego producenta otrzymała firma Agros Nova z Warszawy. Za najlepszego dystrybutora uznano Frito Lay Poland z Grodziska Mazowieckiego. Nagrodę w kategorii Nasz Partner przyznano firmie Cas Polska z Warszawy. Tadeusz Sławik, właściciel sklepu Tisław z Godowa, odebrał nagrodę w kategorii Najlepszy Sklep. W tym roku nagrodę Złotego Koszyka przyznano w jeszcze jednej kategorii – Regionalny Partner Handlowy. Jej laureatem została firma Prima – Sara Lee z Poznania.
(mip)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej