Zarabiają na zapachach
Rynek elementów dekoracyjnych oraz wyposażenia wnętrz mimo kryzysu energicznie się rozwija. O swoje miejsce na nim walczy firma Aromanti, dystrybutor zapachów do wnętrz.
Firma Aromanti, istniejąca od ubiegłego roku, oferuje szeroki wybór zapachów do wnętrz, których producentem jest francuska spółka Clem-Goa. Wonności ukryte są w karafkach (tzw. dyfuzorach), odświeżaczach powietrza, kominkach zapachowych, świecach, kadzidełkach. Klienci mogą wybierać spośród 52 zapachów, m.in. paczuli z cytryną, bambusa z zieloną herbatą, cynamonu z pomarańczą i wanili z miodem.
Asortyment Aromanti przeznaczony jest do mieszkań i domów, sklepów oraz biur. Coraz chętniej kupują go salony kosmetyczne, SPA oraz hotele.
- Na początku kierowaliśmy nasz produkt do szerokiego grona odbiorców indywidualnych. Następnie zainteresowanie naszymi produktami pojawiło się ze strony salonów kosmetycznych, a potem hoteli. Nasi klienci to agencje reklamowe, a nawet biura podróży – mówi szef spółki, Krzysztof Plitnik.
Produkty firmy dostępne są na tzw. pachnących wyspach, czyli w punktach zlokalizowanych w głównych ciągach komunikacyjnych centrów handlowych. Istnieje też możliwość zamawiania ich przez stronę internetową.
Sieć sprzedaży dopiero kiełkuje. Składają się na nią dwa punkty własne, znajdujące się w warszawskich centrach handlowych, oraz jeden franczyzowy mieszczący się w Lublinie w CH Olimp. Aromanti posiada też punkty partnerskie. - Zamierzamy szybko zbudować sieć sprzedaży w Polsce, dlatego też wymagania wobec franczyzobiorców nie są wygórowane - zapewnia Plitnik.
Jednorazowa opłata franczyzowa wynosi 20 tys. zł. Do biorcy licencji należy zakup towaru, na początek za ok. 15 tys. zł oraz zakup niezbędnego sprzętu. Całość inwestycji szacowana jest na ok. 40 tys. zł. Nie przewidziano opłat marketingowych i miesięcznych.
Nowe otwarcia punktów franczyzowych planowane są w tym roku w Warszawie i Krakowie. Licencjodawcy poszukują też chętnych do współpracy w największych miastach w krajnu m.in. w: Katowicach, Wrocławiu i Bydgoszczy.
(mip)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej