Agenci w Vision Express

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wprowadzacie nowy, agencyjny model współpracy. Na czym będzie on polegał?
Jest to oferta, którą kierujemy do naszych pracowników. Dzięki nowemu modelowi współpracy będą oni mogli wziąć w zarządzanie salon optyczny Vision Express, w zamian otrzymają wynagrodzenie, którę będzie procentem od obrotu placówki. W ramach tego procentu agent będzie zatrudniał pracowników, motywował ich, ponosił część kosztów administracyjnych od niego zależnych, jak np. koszty telefonów. Natomiast to my nadal będziemy właścicielami salonu i do nas będzie należał towar w nim się znajdujący. Oczekujemy że, gdy przekształcimy salon własny w agencyjny, to wówczas zrobi on obrót o 10-20 proc. wyższy. Zawdzięczamy to agentom, którzy dbają o salon, jak o swój własny. Współpraca agencyjna jest dobrym rozwiązaniem dla osoby, która chciałaby prowadzić salon sieci, ale nie chce zaryzykować i zainwestować 600-800 tys. zł w placówkę franczyzową.

A jeśli agent w końcu się odważy i zechce przejść na model franczyzowy, to będzie miał taką możliwość?
Tak, ale bez możliwości przejęcia sklepu, który aktualnie prowadzi. Jest tak dlatego, że inne salony mamy przeznaczone na punkty agencyjne, a inne na franczyzowe. Planujemy otworzyć w tym roku 9 sklepów franczyzowych, na razie uruchomiliśmy pięć placówek. Obecnie większość naszych franczyzobiorców to nasi byli pracownicy.

rozmawiała (smoli)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €