Święte Mikołajki
Brytyjska sieć Woolworths wprowadziła do swoich 800 sklepów kostiumy dla pań chcących odegrać rolę Świętego Mikołaja
Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, sieć handlowa Woolworth wprowadziła do swoich sklepów kostiumy dla pań chcących odegrać rolę Świętego Mikołaja pod hasłem „ściśle przestrzegamy przepisów UE w sprawie równouprawnienia”.
Woowotrh wyjaśnił, że prowadzenie strojów dla Świętych Mikołajek było warunkiem utrzymania sprzedaży tradycyjnych kostiumów dla mężczyzn Mikołajów. W nocie wysłanej do brytyjskich mediów specjaliści od public relations Woolworth napisali, że „politycznie poprawni eurokraci z Brukseli mówią, że Święty Mikołaj musi być kobietą”.
Pomysł chwycił, brukowiec „The Sun” zamieścił artykuł o Mikołajce na swej znanej ze względu na zdjęcia półnagich dziewczyn trzeciej stronie.
Przeciw wykorzystywaniu stereotypów o unijnym ustawodawstwie w celach komercyjnych zaprotestowała Komisja Europejska. Zdaniem Komisji cała sprawa jest „żartem reklamowym”.
Więcej: Gazeta Wyborcza, 25 październik 2001Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej