Nowy miesiąc, nowy sklep

Na początku sierpnia otwarty został supermarket Intermarche w Nowogardzie.
To już 148 market Intermarche w Polsce. Zarządzająca siecią Grupa Muszkieterów wielkimi krokami zbliża się więc to okrągłej liczby 150 placówek. Nowogardzki market działa pod szyldem Contact. To innowacyjna formuła sklepu, w której zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów.
- Tym, co wyróżnia Intermarche wśród lokalnej konkurencji jest szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection – gwarancją najwyższej jakości – mówi Bartłomiej Tarłowski, p.o. kierownika Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. - Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem, czyli wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Nowogardzka placówka oferuje też mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia, dzięki której klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Sklep ma powierzchnię sprzedażową 700 m2. Klienci mogą podczas zakupów korzystać z darmowego parkingu mieszczącego ponad 40 samochodów. Niedługo będą mogli też w kasach Intermarche zapłacić rachunki oraz doładować telefon. Nowogardzki market zatrudnia 30 osób.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarche. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 148 supermarketów Intermarche oraz 71 sklepów Bricomarche jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej