W połowie drogi do setki
Wyłączność terytorialna ogranicza potencjalnych franczyzobiorców Modrego Słonia, sieci domowych drukarni książek dla dzieci.
Pomysł na prowadzenie biznesu jest prosty, a co za tym idzie nie wymaga wysokich nakładów finansowych. Franczyzobiorcy zajmują się składaniem książek dla dzieci na indywidualne zamówienie. Pracę wykonuje się przeważnie w domu, a jedyny koszt działalności to zakup półproduktów.
- Opłata licencyjna wynosi 1,8 tys. zł, a cena półproduktów niezbędnych do złożenia 120 książek to jedyne 2,2 tys. zł – mówi Rafał Kwiatkowski, masterfranczyzobiorca Modrego Słonia. - Zwrot z inwestycji może nastąpić nawet po pierwszym miesiącu, pod warunkiem sprzedania 120 książek w tym czasie.
Najbliższe plany związane z uruchomieniem kolejnych punktów usługowych dotyczą zarówno większych miast, takich jak Bydgoszcz, Lublin, Rzeszów, jak i mniejszych – Łomża, Kołobrzeg, Piła. Ważnym aspektem, z punktu widzenia franczyzobiorców, jest wyłączność terytorialna. W przypadku partnerów Modrego Słonia na każdego przypada 200 tys. mieszkańców. Dlatego największym utrudnieniem dla potencjalnych franczyzobiorców jest znalezienie terenu nie objętego wyłącznością. Do tej pory w sieci działa 50 partnerów.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej