Przeszkolony fryzjer
Erica Stipa w ramach franczyzy oferuje regularne szkolenia z nowych kolekcji fryzur.
Działalność franczyzowa Erica Stipy rozpoczęła się 20 lat temu, kiedy to założyciel firmy zdecydował się na otwarcie kolejnych salonów fryzjerskich działających pod jego nazwiskiem. Francuski koncept oprócz rodzimego rynku przyjął się również w Belgii, Portugalii i Luksemburgu. W Polsce działają trzy salony własne, wszystkie zlokalizowane w Krakowie. W tym roku mają powstać dwie kolejne placówki. Identyczny plan dotyczy 2011 roku. Eric Stipa w dalszym ciągu czeka na swojego pierwszego franczyzobiorcę.
- Największym problemem naszych potencjalnych partnerów jest znalezienie odpowiedniego lokalu – wyjaśnia Ewa Kurczab, dyrektor sieci Eric Stipa. - Idealnym miejscem na salon fryzjerski jest galeria handlowa licząca powyżej 60 sklepów lub ulica o dużym natężeniu ruchu. W grę wchodzę tylko duże miasta, takie jak Gdańsk, Poznań, Warszawa czy Wrocław. Właśnie stamtąd pochodzą nasi docelowi klienci.
Opłata wstępna z tytułu przystąpienia do sieci wynosi 4,5 tys. euro, opłata miesięczna uzależniona jest od liczby działających fryzjerów. Salon, który posiada 1-5 stanowisk uiszcza opłatę w wysokości 650 euro, 6-9 stanowisk 850 euro, a 10-12 stanowisk 1050 euro. Optymalna powierzchnia lokalu posiadającego dużą witrynę, a w przypadku lokalizacji poza centrum handlowym również wejście od ulicy, to ok. 80 m2.
- Największy nacisk kładziemy na regularne szkolenia dla pracowników franczyzobiorcy. Wynika to z tego, że dwa razy w roku – w sezonie wiosna/lato i jesień/zima – pojawia się nowa kolekcja. Wymusza to cykliczne szkolenia, które niezbędne są do tego, aby fryzjerzy wszystkich placówek podążali za aktualnymi trendami – dodaje Ewa Kurczab.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej