Salony kosmetyczne na Pomorzu

No+vello, sieć salonów fotodepilacji, otwiera kolejne placówki w Trójmieście oraz w Szczecinie.
Firma No+vello prowadzi na całym świecie ponad 650 gabinetów estetyki kosmetycznej, w których klienci mogą pozbyć się zbędnego owłosienia. Do tego celu wykorzystywane jest urządzenie IPL. Placówki sieci, oprócz Polski, znajdują się również w Hiszpanii, Portugalii, Brazylii i Meksyku. Na polskim rynku działa 35 salonów, a zgodnie z planem No+vello do końca roku będzie ich 100. Najbliższe otwarcia będą miały miejsce w Elblągu, Szczecinie oraz w Trójmieście.
- Zakładamy, że gabinety powstaną w miastach liczących powyżej 40 tys. mieszkańców. Placówkami wzorcowymi są lokale własne funkcjonujące we Wrocławiu i w stolicy - mówi Kamil Ponisz, dyrektor ds. ekspansji No+vello.
Koszty związane z przystąpieniem do sieci wynoszą 120 tys. zł. Do tej kwoty dochodzi jeszcze konieczność przystosowania lokalu, która kosztuje 10-50 tys. zł. Do stałych opłat franczyzowych należą: opłata marketingowa (400 zł miesięcznie) i miesięczna opłata franczyzowa (1,2 tys. zł). Zwrot z inwestycji następuje po niespełna roku w przypadku salonu zlokalizowanego w większym mieście, a po 14 miesiącach w mniejszych miejscowościach.
Lokal franczyzobiorcy powinien zostać zaakceptowany przez No+vello. Warunkiem koniecznym jest placówka z dużą witryną, która znajduje się na parterze i posiada wejście od strony ulicy. Mile widziane jest dobre połączenie komunikacji miejskiej w okolicy.
- Oferujemy swoim partnerom wyposażenie gabinetu zabiegowego oraz recepcji, obrandowanie zewnętrzne, szkolenie personelu i wsparcie marketingowe - wymienia Kamil Ponisz.
No+vello nie chce ograniczać się wyłącznie do świadczenia usług w zakresie fotodepilacji i fotoodmładzania, dlatego wkrótce planuje wprowadzić nowe zabiegi. Wśród nich mają być zabiegi zmniejszające przebarwienia skóry i blizny potrądzikowe.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej