Fryzjer na wagę złota
Jak inwestować, to w branżę fryzjerską, uważa franczyzodawca sieci salonów Camille Albane.
Camille Albane jest międzynarodową siecią salonów fryzjerskich. Na świecie istnieje ponad 500 salonów Camille Albane - w większości krajów Europy, ale także w innych państwach – np. w Maroku i Japonii. Dwa razy w roku oferta Camille Albane powiększa się o fryzury z nowej kolekcji.
- Rynek fryzjerski rozwija się bardzo intensywnie, stanowi doskonały pomysł na zainwestowanie wolnych środków finansowych – mówi Wiesław Flis, dyrektor ds. rozwoju marek Dessange Group. - Wraz ze wzrostem liczby salonów fryzjerskich, rośnie również zainteresowanie klientów dotyczące jakości używanych kosmetyków. Dzisiaj oprócz efektu pracy stylistów ważny jest także fakt, że kosmetyki nie były testowane na zwierzętach i są przyjazne środowisku – dodaje Wiesław Flis.
W Polsce pod szyldem Camille Albane funkcjonuje 10 placówek franczyzowych. Partnerzy aby uruchomić własny salon będą potrzebowali 150 tys. zł. W ramach tej kwoty została już wliczona opłata wstępna w wysokości 80 tys. zł. Opłata miesięczna wynosi natomiast 970 euro miesięcznie bez względu na uzyskiwane obroty. Najlepiej jeśli lokal Camille Albane posiada powierzchnię 60-80 m2 i znajduje się w centrum miasta lub w galerii handlowej.
- Nasi franczyzobiorcy otrzymują projekt aranżacyjny lokalu, dostawę i montaż mebli dla salonu z sześcioma stanowiskami oraz szkolenia dla całego personelu – dodaje Wiesław Flis.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej