Bezpieczna sieć?

Gi Polska Sieć Opłat ma inne procedury przekazywania pieniędzy klientów wskazanym przez nich odbiorcom niż pozostałe sieci kasowe.
– Nasz system działa inaczej niż w pozostałych sieciach punktów kasowych. U nas pieniądze klientów nie krążą po kontach różnych przedsiębiorstw, franczyzobiorca wpłaca je na konto swojej firmy, a następnie wykonuje przelewy na rachunki odbiorców wskazanych mu przez klientów - mówi Urszula Ostrowska, prezes zarządu Milamedia, która rozwija sieć Gi Polska Sieć Opłat.
Przedstawiciele firmy twierdzą, że dzięki takim działaniom partner nie ponosi ryzyka defraudacji pieniędzy przez centralę, co miało miejsce w niektórych sieciach kasowych.
Osoba zainteresowana otwarciem punktu kasowego marki Gi Polska Sieć Opłat powinna być przygotowana na wydatek około 5 tys. zł. Opłata licencyjna wynosi 2,4 tys. zł, bieżąca nie przekracza 100 zł i pobierana jest raz w miesiącu. Franczyzodawca twierdzi, że inwestycja zwraca się po sześciu miesiącach od otwarcia.
– Nasi partnerzy samodzielnie szukają lokalizacji dla swoich punktów obsługi. Lokal o powierzchni kilku metrów powinien znajdować się w miejscu ogólnie dostępnym z wykluczeniem piwnic i pięter budynków. Najczęściej przedsiębiorcy wybierają lokale w okolicach banków, poczty i w centrach handlowych – mówi Urszula Ostrowska.
Partner sieci ponosi odpowiedzialność materialną za powierzoną mu przez klientów gotówkę od chwili jej przyjęcia aż do czasu wpłaty środków na konto bankowe i przekazania jej do adresatów. Odpowiada on również za szkody powstałe na skutek nieprawidłowego zabezpieczenia gotówki w lokalu i podczas transportu.
Gi Polska Sieć Opłat ma 240 placówek franczyzowych i jedną własną.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej