PDF stawia na franczyzę

Powszechny Dom Finansowy rozpoczął budowę sieci franczyzowej. Działają już 3 pierwsze placówki prowadzone przez partnerów, a niedługo dołączą do nich kolejne.
Franczyzobiorca Powszechnego Domu Finansowego musi mieć przeznaczone na start co najmniej 18 tys. zł. Pieniądze te będą potrzebne na kupno mebli do placówki (3 tys. zł), komputerów i urządzeń biurowych (9 tys. zł), oznakowanie lokalu (ponad 1 tys. zł), i pierwszą ratę za leasing samochodu oraz jego ubezpieczenie (3,5 tys. zł). Lokal powinien mieć 25-40 m2, jego remont powinien zamknąć się w kwocie 2-4 tys. zł. Firma współpracuje z biurami nieruchomości w całej Polsce i pomaga franczyzobiorcom w poszukiwaniu lokali.
Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat od swoich franczyzobiorców. Według przedstawicieli sieci placówka PDF powinna osiągnąć rentowność po upływie 3-6 miesięcy od otwarcia. Obecnie w sieci PDF działa osiem placówek własnych, firma współpracuje z ponad 100 biurami kredytowymi, które dystrybuują produkty firmy.
– Jesienią 2008 roku rozpoczęliśmy budowę sieci samodzielnych doradców finansowych. Ze względu na kryzys w branży finansowej, wstrzymaliśmy na pewien czas budowę sieci franczyzowej w zamian nawiązując współpracę z pośrednikami kredytowymi działającymi na rynku. Teraz, gdy sytuacja gospodarcza poprawia się, wróciliśmy do pierwotnych planów i rozpoczynamy rekrutację franczyzobiorców – mówi Marcin Grzybowski, wiceprezes zarządu Powszechnego Domu Finansowego.
Powszechny Dom Finansowy zajmuje się pośrednictwem w udzielaniu kredytów. Sieć liczy obecnie 11 placówek, z czego trzy są prowadzone przez franczyzobiorców.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej