Jak sobie namalujesz

W Polsce artystyczne malowanie wnętrz to nowość. A teraz na naszym rynku ma powstać franczyzowa sieć oferująca tego typu usługi.
Pierwszy partner firmy już działa na terenie Warszawy i Siedlec. Edyta Rak zrealizowała swoje pierwsze zlecenie - malowanie przedszkola. Na początku lutego zakończył szkolenia kolejny franczyzobiorca - na Poznań. Firma prowadzi też zaawansowane rozmowy z małżeństwem z Krakowa, z którym najprawdopodobniej w najbliższym czasie zostanie podpisana umowa współpracy. Do końca roku Baj Art chce pozyskać 60 franczyzobiorców. Docelowo na terenie kraju ma działać 90 placówek.
Artystycznym malowaniem wnętrz firma zajmuję się od ponad 4 lat. Każdy malunek jest wykonywany indywidualnie na zlecenie klienta. Oferta artystycznego malowania wnętrz skierowana jest głównie do młodych małżeństw z dziećmi do 12 roku życia.
- Franczyzobiorca nie musi, a nawet nie powinien posiadać lokalu - podkreśla Karolina Mrowiec. - To my przyjeżdżamy do klienta. Dlatego w naszej działalności bardzo przydaje się samochód.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 3770 zł. Oprócz kosztów szkolenia biorca potrzebuje ok. 1,5 tys. zł na reklamę. Od 3 miesiąca prowadzenia biznesu franczyzobiorca zobowiązany jest do uiszczania opłaty bieżącej w wysokości 250 zł netto miesięcznie. Franczyzodawca zapowiada stworzenie funduszu marketingowego dopiero, gdy w sieci działać będzie 20 franczyzobiorców.
W ramach franczyzy Baj Art oferuje przekazanie wiedzy ze specyficznego malowania wnętrz - przygotowywania projektów, ścian i wykańczania malunków oraz prowadzenia biznesu. Franczyzobiorca otrzymuje projekty materiałów reklamowych - ulotek, wizytówek, i broszur, a także wzory umów do zawierania z kontrahentami, wyłączność na określonym obszarze i pomoc merytoryczną przez cały okres trwania umowy. Szacowany okres zwrotu z inwestycji trwa ok. dwóch miesięcy. To czas na wypromowanie biznesu.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej