Wykorzystujemy potencjał Internetu

- mówi Tomasz Kozikowski, właściciel biura podróży Camel Travel.
OstatnieMiejsca.pl to wizytówka firmy Teja. Swoją działalność realizuje też w oddziałach i na CamelTravel.pl oraz LeżenieBykiem.pl. Czym różnią się te portale?
Mimo podobnych ofert kontekst i charakter stron ma na celu dotarcie do różnych grup docelowych. To plan długofalowy. Obyta z nowościami młodzież już dziś doradza rodzicom co i gdzie kupić, a niedługo sama dołączy do rynku klientów. Dodatkowo OstatnieMiejsca.pl są uzupełnione o rozbudowane opinie, forum, blogi, mapy i własną dedykowaną wyszukiwarkę ofert last minute.
Jakie plany wiąże Pan z rozwojem sieci na ten rok?
Przed sezonem otworzymy pięć oddziałów, w tym trzy patronackie, jeden na Litwie, a także jeden własny. Wkrótce ukaże się katalog naszych usług. Uruchamiamy kilkaset stron informacyjnych, projekt DojazdWłasny.pl i WylotzNiemiec.pl. Rozpoczęliśmy obsługę projektu Miss Club Poland, w ramach którego najlepsze kluby w Polsce wybierają swoje Miss. Wybory najpiękniejszej dziewczyny odbędą się podczas tygodniowego pobytu w luksusowym hotelu w Egipcie.
Co kryje się za skutecznym rozwojem Państwa sieci?
Potencjał, jaki oferuje Internet. W ubiegłym roku 74 proc. transakcji zawarliśmy zdalnie. Biorąc pod uwagę wyniki sprzedaży internetowych spółek z branży turystycznej w UE czy w Stanach, mamy przed sobą dużo większe perspektywy niż branża jako całość. Ponadto proponowane przez nas warunki są wygodne i nie wymagają ani nadmiernych inwestycji, ani czasu np. na podpisywanie umów. Sprzedaż można rozpocząć nawet po tygodniu od przystąpienia do sieci. Najważniejszą jednak przewagą jest to, że nasi partnerzy się uzupełniają i ze sobą współpracują.
rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej