Franczyzowe odżywki w eksporcie

Triceps.pl na początku maja otworzy pierwszy sklep w Austrii.
Michał Wasilewski, właściciel Triceps.pl oficjalnie potwierdził plany wejścia sieci sklepów z odżywkami i suplementami na rynek zagraniczny. Na pierwszy ogień idzie Austria. Sklep pod marką Triceps.pl ma się tam pojawić na początku maja w Wiedniu.
- Będzie on zarządzany przez naszego rodaka, który otrzymał tytuł master franczyzobiorcy na terenie Austrii i planuje szybki rozwój sieci w tym kraju – mówi Michał Wasilewski. - Jest o co walczyć, bo aktywność Austriaków w kontekście fitness jest o wiele większa niż Polsce, a rynek suplementów jest z kolei mniej rozwinięty niż w naszym kraju. Pozycję, jaką wypracowała sobie firma Triceps.pl w Polsce, chce wypracować w Austrii w czasie około 2 lat.
Sieć powiększa się także w Polsce. W lutym otwarty został piąty sklep sieci. Placówka powstała w Chełmie.
- Szacuję, ze w tym roku otworzymy kolejne 5 sklepów, ponieważ prowadzone są dość konkretne rozmowy z franczyzobiorcami z kilku miast w Polsce – mówi Wasilewski.
Potencjalni franczyzobiorcy powinni liczyć się z kwotą inwestycji na poziomie 20-40 tys. zł w przypadku wyspy w centrum handlowym, a w przypadku sklepu o powierzchni 15 m2 – 15 tys. zł. Opłata licencyjna wynosi 5 tys. zł. W jej ramach franczyzodawca zapewnia szkolenia i doradztwo niezbędne do rozpoczęcia działalności oraz pomoc przy wyborze lokalizacji.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej