Bez języków obcych trudno się dziś obejść

- mówi Grzegorz Kuzyk, wiceprezes zarządu Moose Centrum Języków Obcych.
Dlaczego postanowili Państwo rozwijać swoją firmę poprzez franchising?
Nie mamy wątpliwości, że w ciągu najbliższych kilku lat szansę na sukces na rynku zachowają praktycznie tylko szkoły sieciowe. Stawiamy więc zarówno na oddziały własne otwierane stopniowo od 1994 roku, jak i na franczyzę. Razem pod jedną marką będzie nam łatwiej, taniej i bezpieczniej. Efekt skali, wspólne działania reklamowe i współpraca zagwarantują nam i naszym partnerom rozwój i sukces. Docelowo chcemy stać się największą szkołą językową w Polsce, już teraz oferujemy usługi w ponad 40 miastach.
Jaki ocenia Pan rynek usług edukacyjnych w Polsce?
Największy wpływ na cały rynek szkół językowych w ciągu ostatniego roku miał niestety kryzys. Dopiero w ciągu ostatniego kwartału zobaczyliśmy odwrócenie tej tendencji i, co najważniejsze, zwiększone zainteresowanie kursami ze strony klientów indywidualnych. Coraz więcej Polaków chce się uczyć języków obcych, zatem dajmy im tą szansę. Bez znajomości języka obcego, a czasem dwóch trudno teraz obejść się w pracy, szkole czy na wakacjach.
Po jakim czasie franczyzobiorcy MOOSE mogą liczyć na zwrot kosztów inwestycji?
Rentowność oddziału można zobaczyć już od drugiego miesiąca działalności. Zależy to tylko od osoby, która zajmuje się prowadzeniem oddziału, od jej zaangażowania, wiary i umiejętności zastosowania w praktyce tych wszystkich informacji, które jej przekazujemy. Później wystarczy już tylko rozwijać biznes i zarabiać.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej