Nowy S-printer już w marcu
Kolejna placówka ruszy w tarnowskim Centrum Handlowym Echo.
Rok 2009 S-printer zakończył z 13 placówkami franczyzowymi zlokalizowanymi w całym kraju. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Warszawie, Rudzie Śląskiej i Lubinie. Teraz przyszedł czas na Tarnów.
- Po okresie stagnacji w 2009 r. obserwujemy ponowny wzrost zainteresowania wejściem do naszej sieci franczyzowej. W każdym tygodniu wpływa kilka, kilkanaście zapytań o warunki wejścia do sieci. Liczymy więc, że w 2010 r. zwiększy się liczba punktów w sieci S-printer i umocni się pozycja już istniejących. Serię tegorocznych otwarć rozpoczniemy już 3 marca. Do sieci dołączy wówczas placówka w Centrum Handlowym Echo w Tarnowie. Obecnie prowadzimy również zaawansowane rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami ze Śląska i Lubelszczyzny – mówi Katarzyna Owczarz-Pietrzyk, marketing and franchising manager Sellsys Polska, właściciela marki S-printer.
Koszt otwarcia stoiska w sieci S-printer w dużej mierze uzależniony jest od decyzji franczyzobiorcy odnośnie zakresu prowadzonej działalności. Wejście do sieci obliguje do sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek, natomiast dodatkowe produkty i usługi nie są obowiązkowe. Na uruchomienie stoiska S-printer trzeba przeznaczyć ok. 10 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 2 tys. zł, a fundusz marketingowy to 200 zł miesięcznie. Na zatowarowanie trzeba wydać od 3 do 5 tys. zł. Lokal, w którym będzie znajdował się punkt S-printer musi znajdować się przy głównej ulicy lub w centrum handlowym. Sellsys ma centralną umowę z siecią hipermarketów Tesco, która umożliwia wynajem miejsca w pasażach handlowych sklepów tej sieci.
Franczyzodawca zapewnia pomoc przy uruchomieniu punktu oraz bieżące wsparcie i doradztwo w prowadzeniu działalności. Każdy nowy franczyzobiorca przechodzi nieodpłatne szkolenie wstępne. Otrzymuje również dostęp do aktualnych informacji branżowych, materiałów promocyjnych i bierze udział w ogólnopolskich akcjach promocyjnych.
S-printer to sieć sklepów zajmujących się dystrybucją alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek marki Vision tech. Właścicielem marki jest spółka Sellsys Polska, która na rynku istnieje od 2003 roku. Początki działalności były związane wyłącznie z rynkiem hurtowym, jednak od pięciu lat poprzez sieć franczyzowych sklepów S-printer oferta została skierowana także do klientów detalicznych i małych firm.
(mak)
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Jak działa bezobsługowa siłownia fit+
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych...
Mistrz Piekarz rusza w Polskę
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni...