Plan na pierwszy kwartał
Firma Tribal Polska zamierza w ciągu trzech miesięcy otworzyć sześć nowych sklepów pod marką USA Sports.
- Z roku na rok powiększamy sieć sprzedaży, otwierając jednostki franczyzowe oraz własne punkty. W ciągu ostatnich trzech miesięcy 2009 roku otworzyliśmy sześć sklepów, a do lutego 2010 roku planujemy otworzyć kolejnych sześć - mówi Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska.
Na świecie Tribal istnieje od 1989 roku. Firma została założona w San Diego w Kaliforni i do dzisiaj zdobyła uznanie wśród piosenkarzy sceny rockowej i hip-hopowej oraz wśród tancerzy tej drugiej subkultury. Obecnie ubrania z jej znakiem noszą m.in. zespoły Limp Bizkit oraz Korn czy jeden z najbardziej znanych raperów światowej klasy Snoop Doggy Dog. Od globalnej premiery ubrań Tribal do ich debiutu w Polsce minęło 16 lat.
- W 2005 roku otworzyliśmy pierwszy sklep w Polsce oraz rozpoczęliśmy sprzedaż internetową. Promowaliśmy markę na różnych imprezach, w tym na najważniejszej z nich, czyli na "Break Session". W działaniach promocyjnych pomogło nam również zwycięstwo w drugiej edycji programu tanecznego "You Can Dance" Artura Cieciórskiego, którego ubiera nasza firma - mówi Dariusz Marzec.
W sieci sklepów USA Sports można kupić produkty marki Tribal oraz marek Ecko Unltd, Karl Kani, Pelle Pelle oraz Gunit.
(js)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej