Dent-a-Medical chce na NewConnect

Spółka zarządzająca franczyzową siecią klinik stomatologicznych chce przeprowadzić do końca 2009 roku prywatną ofertę akcji o wartości ok. 1 mln zł.
W połowie grudnia firma ma zadebiutować na NewConnect. W ciągu dwóch kolejnych lat przeniesie się zaś na rynek regulowany GPW.
- Myślimy o rynku regulowanym, jednak ze względu na stadium rozwoju firmy zdecydowaliśmy, że lepiej będzie pozyskać mniejsze środki teraz, kosztem bardzo małego rozwodnienia akcjonariatu. Na rynek regulowany przejdziemy najprawdopodobniej w 2011-2012 roku, gdy osiągniemy wyższe wyniki finansowe - mówi Mariusz Andrych, prezes Dent-a-Medical.
Wartość rynku prywatnej opieki medycznej w Polsce, na którym działa Dent-a-Medical, szacowana jest w 2009 roku ok. 28 mld zł. Rynek ten rośnie w tempie ok. 10 proc. rocznie. Z tego wartość rynku usług stomatologicznych ocenia się na ponad 3,6 mld zł, a tempo wzrostu na ok. 20-30 proc. rocznie. Spółka wykorzysta środki pozyskane z emisji akcji na zdobycie istotnego udziału w tym rynku, głównie poprzez rozwój sieci franczyzowej.
- Przy wykorzystaniu środków z emisji akcji chcemy skorzystać z mocnego wzrostu wartości rynku i w krótkim czasie stworzyć potężną sieć medyczną - zapowiada Mariusz Andrych. - Posłuży do tego przede wszystkim ruszająca właśnie budowa sieci franczyzowej. Dzięki niej zaoferujemy naszym klientom dostęp docelowo do nawet 200 placówek w całym kraju. Da nam to możliwość obsługi dużych firm o ogólnopolskim zasięgu, niezależnie od miejsca przebywania ich pracowników.
Jak przekonują przedstawiciele firmy, franczyzobiorcy korzystać będą z efektu skali, tzn. z większej ilości klientów w ich placówkach, z dostępu do tańszego sprzętu i materiałów medycznych oraz z prowadzonych przez Dent-a-Medical działań promocyjnych.
- Ma to być pierwsza tego typu wyspecjalizowana sieć klinik w Polsce, stąd łatwiej będzie budować jej rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów - komentuje Andrych.
Spółka działa na mocno rozwijającym się rynku prywatnej opieki medycznej, świadcząc usługi na tyle specjalistyczne, że nie prowadzi bezpośredniej konkurencji z innymi sieciami medycznymi obecnymi na rynku.
- Z rozwojem Dent-a-Medical możemy wchodzić w kooperację z największymi sieciami na rynku. Wspólnym klientom możemy zapewnić dostęp do specjalistów pracujących na nowoczesnym, a przez to również bardzo kosztownym sprzęcie. To oznaczałoby dla naszych partnerów duże oszczędności - podsumowuje Mariusz Andrych.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej