Od projektu po rezerwację
Sieć hoteli ComfortExpress poszukuje lokalizacji pod obiekty dwu-, trzy- i czterogwiazdkowe.
Rynek hotelarski nad Wisłą ciągle się rozwija. Tak będzie co najmniej do 2012 roku, czyli do momentu zorganizowania mistrzostw Europy w piłce nożnej, które przyciągną dziesiątki tysięcy kibiców. Polska coraz częściej staje się gospodarzem ważnych wydarzeń – imprez sportowych, targów, spotkań o charakterze politycznym. Każda okazja wiąże się z koniecznością zakwaterowania gości, co w konsekwencji wpływa wzrost liczby hoteli.
- W Polsce istnieje dużo obiektów o standardzie powyżej czterech gwiazdek. Brakuje natomiast hoteli dostępnych dla każdego, w dobrym standardzie i korzystnej lokalizacji – twierdzi Ksymena Wajda z sieci ComfortExpress. – Z tego powodu notuje się rosnące zainteresowanie hostelami, pensjonatami i motelami. Ideą projektu ComfortExpress jest stworzenie jednolitej sieci hoteli franczyzowych o standardzie ekonomicznym, czyli dwu- i trzygwiazdkowych. Obiekty takie są zaprojektowane z myślą o kliencie biznesowym, który w podróży ceni sobie wysoki standard usług, łatwy dostęp do hotelu i niewysoką cenę.
Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł, miesięczna licencyjna – 6 proc. przychodów netto, a miesięczna marketingowa – 2 proc. przychodów netto. Franczyzodawca zapewnia biorcom licencji wsparcie w bieżącej działalności obiektu: szkolenia personelu, udostępnienie bazy klientów, system informatyczny wspomagający zarządzanie obiektem oraz wspólny system rezerwacyjny on-line. Ponadto ComfortExpress przygotowuje projekt budowlany hotelu oraz pomaga w składaniu wniosku o dofinansowanie budowy ze środków unijnych. Sieć wyposaża również pokoje, łazienki, sale restauracyjne i zaplecze gastronomiczne.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej