Znane marki idą na wschód

Firma Brand New Products - stores outlet, właśnie otworzyła swój pierwszy salon na Ukrainie.
Brand New Products to sieć sklepów wyprzedażowych (tzw. outletów). Firma specjalizuje się w handlu markową odzieżą i obuwiem. W swojej ofercie ma takie marki jak Puma, Lee czy Versace. W całej Polsce działa ponad 60 sklepów z logo Brand New Products. Do końca tego roku planowane jest otwarcie jeszcze sześciu nowych sklepów. Nowe punkty powstaną m.in. w Gdańsku, Opolu Lubelskim, Krakowie i Wrocławiu.
W październiku firma otworzyła swój pierwszy salon na Ukrainie rozpoczynając tym samym ekspansję na rynki wschodnie.
- Placówka, którą otworzyliśmy we Lwowie, to dopiero początek naszego rozwoju na Ukrainie. Na listopad zaplanowaliśmy otwarcie drugiego sklepu, który również mieści się we Lwowie – mówi Paweł Bryniarski z firmy Brand New Products. - Liczymy na to, że nasza druga placówka na Ukrainie spotka się z równie ciepłym przyjęciem, jak pierwsza.
Osoby zainteresowane przystąpieniem do sieci Brand New Products muszą mieć lokal o powierzchni minimum 20 m2. Na zatowarowanie, licencję i meble trzeba wydać co najmniej 30 tys zł. Lokal musi być wyposażony i urządzony zgodnie ze standardami Brand New Products. Pakiet franczyzowy obejmuje szkolenia oraz kompleksowe doradztwo.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej