Nowe regiony do zagospodarowania

Chata Polska zamierza otwierać nowe sklepy przede wszystkim w województwach, w których obecnie działa najmniej punktów handlowych sieci.
Aktualnie firma chce nawiązać współpracę z właścicielami sklepów z województw: wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, lubuskiego, dolnośląskiego, opolskiego, kujawsko-pomorskiego oraz łódzkiego. Najwięcej sklepów Chaty Polskiej jest w województwie wielkopolskim – ponad 90.
- Intencją stworzenia sieci Chata Polska było wypracowanie skutecznych mechanizmów konkurowania na rynku. Sklepy działające pod naszym szyldem zyskują korzystne warunki współpracy z dostawcami – mówi Beata Orcholska, dyrektor generalny Chaty Polskiej. – Wynika to z umów zawieranych przez centralę sieci. Negocjacje prowadzone są na poziomie ogólnopolskim – bezpośrednio z producentami, oraz na poziomie regionalnym, gdzie poszukiwani są dostawcy produktów dla sklepów funkcjonujących w danym regionie. Dzięki dużym zamówieniom sklepy Chaty Polskiej mają niższe ceny zakupu – dodaje.
Do sieci Chata Polskiej przyłączają się przede wszystkim działające aktualnie sklepy. Nowy franczyzobiorca zachowuje niezależność w prowadzeniu i zarządzaniu własnym sklepem, korzysta jednocześnie z doświadczenia, wiedzy i metod działania opracowanych przez franczyzodawcę.
Chata Polska wymaga jednolitej wizualizacji sklepów, dba o odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni oraz ekspozycję i oświetlenie towaru na półkach – te zabiegi powodują zwiększenie obrotów punktu handlowego.
Koszty przystąpienia do sieci różnią się w zależności od wielkości sklepu oraz znajdującego się w nim wyposażenia posiadanego przez potencjalnego franczyzobiorcę. Lokal powinien mieć przynajmniej 100 m2 powierzchni. Obecnie w sieci działa 230 sklepów, z czego 210 należy do franczyzobiorców.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej