Kodak dba o środowisko

Firma wprowadza rozwiązania, które zapewniają wykonywanie usług bez konieczności wykorzystywania skomplikowanych procesów chemicznych.
Sieć placówek Kodak Express znana jest w ponad 100 krajach na całym świecie, w których działa 26 tys. punktów usługowych. W Polsce jest ich 179, a wszystkie działają na zasadzie franczyzy.
- Sieć rozwija się głównie poprzez otwieranie kolejnych placówek przez właścicieli, którzy posiadają już jeden lub więcej salonów. Oczywiście nie brakuje zapytań o system franczyzowy Kodaka od nowych partnerów – twierdzi Wojciech Czapnik z Kodak Polska.
Firma nie pobiera od licencjobiorców opłaty wstępnej. Opłata marketingowa i bieżąca zamyka się w kwocie 600 dolarów rocznie. Inwestycja w lokal zależy od jego stanu, jednak zdaniem zarządzających siecią pełen koszt dostosowania lokalu powinien się zamknąć w 200 tys. zł. Szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi dwa, trzy lata.
Salon Kodak Express powinien mieć co najmniej 40 m2. Aktualnie w punktach foto mniej miejsca zajmują urządzenia, ponieważ powierzchnia w większym stopniu wykorzystywana jest na ekspozycję towarów. Współczesny zakład fotograficzny, oprócz standardowych usług wywoływania zdjęć, zajmuje się sprzedażą m.in. kalendarzy, zaproszeń i plakatów.
- W maju br. w łódzkim centrum handlowym Manufaktura powstało pierwsze w Polsce laboratorium Kodak Express oparte o ekologiczne urządzenie, które zapewnia wykonywanie usług bez konieczności wykorzystywania skomplikowanych procesów chemicznych negatywnie wpływających na środowisko – dodaje Wojciech Czapnik.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej