Kolejna stacja Muszkieterów

Nowo otwarta stacja benzynowa w Ostródzie przy supermarkecie Intermarche to kolejna inwestycja Grupy Muszkieterów we własną sieć dystrybucji paliw.
Jest to druga już stacja grupy wyposażona dodatkowo w działający przez 24 godziny sklep. Obecnie pod logo Intermarche działa 19 stacji paliw. W obiekcie w Ostródzie, poza standardową ofertą paliw, skorzystać można z dodatkowych usług, m.in. kompresora do pompowania kół, odkurzacza oraz bezdotykowej myjni. Na nowej stacji zamontowane zostały dystrybutory z głosowym systemem ułatwiającym tankowanie. Klient jest informowany jakie paliwo będzie kupował oraz na przykład, że rozpoczęło się lub zakończyło tankowanie. Jak twierdzą przedstawiciele sieci, tzw. „mówiące dystrybutory” wywołały spore zaskoczenie wśród klientów nowej stacji.
Stacje paliw budowane przy sklepach Intermarche to stały element strategii Grupy Muszkieterów, który zakłada uzupełnienie oferty jej sklepów. W ten sposób sieć oferuje swoim klientom kompleksowość usług. Obroty każdej stacji należącej do Grupy wynoszą ok. 15,5 mln złotych rocznie, co stanowi prawie 10 proc. udziału w obrocie całej sieci Intermarche. Muszkieterowie mają w planach otwieranie około 10 stacji rocznie. Docelowo stacje benzynowe będą funkcjonować przy każdym supermarkecie Intermarche, jeśli tylko ich uruchomienie będzie tam możliwe.
Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 138 supermarketów Intermarche oraz 67 sklepów Bricomarche jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2008 roku jej obroty przekroczyły 2,8 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne grupy zakładają ekspansję sieci głownie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.
Muszkieterowie są obecni w ośmiu krajach Europy: w Polsce, Francji, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i na Bałkanach. W 2008 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 34,8 miliarda euro. Sieć liczy 4 tys. sklepów, 3,1 tys. niezależnych przedsiębiorców tworzących grupę i 130 tys. pracowników.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej