Chcieliby, ale się boją

Sieć szkół języków obcych Lingua Nova zrezygnowała z opłaty licencyjnej, żeby zachęcić niezdecydowanych franczyzobiorców.
Nowych partnerów miało zachęcić do współpracy odstąpienie od pobierania opłaty licencyjnej, która wynosiła 30 tys. zł. Zmiany te zostały wprowadzone przez Lingua Nova w maju br.
- Ustaliliśmy, że koszty związane z rozpoczęciem działalności są duże, a nie wszyscy mogą liczyć na wsparcie z urzędu pracy lub na kredyt – tłumaczy Marzena Retmaniak, specjalista ds. sprzedaży w Lingua Nova.
Firma przyznaje, że to zwiększyło zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców, ale jeszcze nie przełożyło się na uruchomienie nowych szkół.
- Chcielibyśmy otwierać kolejne szkoły, ale nie ma chętnych. Ostatnio jedna osoba z Torunia wyraziła zainteresowanie, ale potem okazało się, że kwestie finansowe nadal stanowią przeszkodę w nawiązaniu współpracy – mówi Klaudia Mikuła, zajmująca się w Lingua Nova kontaktami z kandydatami na franczyzobiorców.
Po wprowadzeniu nowej oferty dla partnerów, otwierając szkołę języków obcych trzeba dysponować kwotą minimum 45 tys. zł niezbędną do uruchomienia i wyposażenia placówki. Należy również spełniać warunki określone przez firmę, w tym mieć doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Posiadanie wykształcenia lingwistycznego jest dodatkowym atutem. Firma w ramach umowy udostępnia m.in. szkolenie z zakresu rekrutacji lektorów, szkolenia dla pracowników i bazę dostawców usług.
- Interesują nas lokalizacje blisko Warszawy i Wrocławia. Z doświadczenia wiemy, że tzw. dzielnice-sypialnie dużych miast są trafioną inwestycją. Przykładem tego jest dobrze działająca szkoła w podwarszawskim Piasecznie – mówi Klaudia Mikuła.
(js)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej