Konkurs na hasło promujące franchising rozwiązany!
Nagrodę ufundowaną przez firmę Wittchen wygrała pani Ewa Wierzbicka z Warszawy. Pani Ewa zaproponowała tylko jedno hasło, które jednak okazało się najlepsze:
Franchising - w sieci pomysłów na sukces
Ogłoszony przez naszą redakcję konkurs na ułożenie hasła promującego franchising spotkał się z dużym zainteresowaniem osób odwiedzających nasz portal. Pomysłowość gości portalu spowodowała, że dużo trudu przysporzyło nam wybranie hasła, które w pełni wyraziłoby sens i ideę franchisingu.
Wśród nadesłanych sloganów reklamowych sporą grupę stanowiły hasła abstrakcyjne, trochę dwuznaczne, a czasem nawet zabawne, np.
- Franchising – szansa na piramidalny zysk.
- Franczyza – mądrze, zdrowo, bezpiecznie.
- Franczyza – bezpieczny dom, rodzina na swoim.
- Franchising – just do it.
Bardzo dużą pomysłowością i inwencją wykazał się dział marketingu agencji nieruchomości AD Drągowski, przysyłając ponad tuzin haseł. Oto niektóre z nich:
- Franczyzę wybierasz, dużą kasę zbierasz.
- Franczyza to gra, co forsę da.
- Franczyzę masz, świat zdobywasz.
- Franczyza jak matka jest tylko jedna.
- Franchising - antidotum na bezrobocie.
Spośród kilkuset nadesłanych haseł promujących franchising, musieliśmy jednak wybrać jedno. W gronie najlepszych sloganów znalazły się m.in.
- Franczyza – jeden za wszystkich, wszyscy za jednego.
- Franchising - zostań swoim szefem.
oraz hasło nadesłane przez pana Krzysztofa Kamińskiego:
- Franchising - partnerstwo dla sukcesu.
Po długiej dyskusji w gronie redakcyjnym, główną nagrodę - teczkę biznesową firmy Wittchen, postanowiliśmy wręczyć pani Ewie Wierzbickiej. Gratulujemy!
Z uwagi na duże zainteresowanie konkursem planujemy w najbliższym czasie ogłosić kolejny konkurs z równie atrakcyjnymi nagrodami.
Teczki, torby podróżne Wittchen
Luksusowe, proste, nieskazitelnie eleganckie teczki kolekcji Da Vinci są mistrzowskim połączeniem pięknej klasyki i praktycznej nowoczesności. Najwyższej jakości naturalnie garbowana cielęca skóra, szwajcarskie szyfrowe zamki i okucia oraz mistrzowskie ręczne wykonanie sprawiają, że teczki kolekcji Da Vinci zachwyca najbardziej wytrawnych znawców. To arcydzieła sztuki wzornictwa. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom wyróżniają się niezwykłą funkcjonalnością. Wyjątkowo piękne, niezwykle trwałe, perfekcyjnie dopracowane w każdym szczególe teczki kolekcji Da Vinci podkreślają indywidualność użytkownika otaczając go aurą luksusu i elegancji.

Jedna komora, 2 wewnętrzne kieszenie, w tym jedna zapinana na suwak, kieszonka na drobiazgi, miejsce na telefon komórkowy, 3 miejsca na długopisy, brelok na klucze, zewnętrzna kieszonka zamykana na suwak.
Więcej informacji o firmie i adresy sklepów: www.wittchen.pl
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej