Sun Club chce na północ
Biuro podróży Sun Club jest zainteresowane pozyskaniem franczyzobiorców z północnej Polski.
Inwestycja w biuro podróży Sun Club kształtuje się na poziomie około 35 tys. zł. Koszty remontu powinny zamknąć się w 10 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 25 tys. zł.
Przedsiębiorca zainteresowany otwarciem punktu Sun Club powinien posiadać lokal o powierzchni minimum 25 m2 na parterze, z dużą witryną, znajdujący się albo w centrum miasta, albo w centrum handlowym.
- Nie wymagamy od potencjalnych franczyzobiorców doświadczenia w branży turystycznej, jest ono mile widziane, ale nie jest warunkiem koniecznym – mówi Katarzyna Ciepał, koordynator sieci sprzedaży Sun Club. – Franczyzobiorcom zapewniamy dwutygodniowe szkolenie wprowadzające m.in. z technik obsługi klienta i sprzedaży – dodaje.
W trakcie współpracy biorca licencji musi odprowadzać na rzecz franczyzodawcy opłatę bieżącą w wysokości 12 proc. od prowizji uzyskanej ze sprzedaży.
- Kryzys gospodarczy niestety dał się odczuć również w branży turystycznej. Z początkiem roku wysokie kursy walut spowodowały znaczny wzrost cen wycieczek zagranicznych. Klienci rezerwujący wakacje z First Minute nie objęci gwarancją stałej ceny, często stawali przed dylematem, uiścić dopłatę kursową, czy też zrezygnować z wakacji - wyjaśnia Katarzyna Ciepał. - Natomiast klienci, którzy dopiero planowali wakacje, zastanawiają się nad wyborem tańszej oferty, albo nad skróceniem pobytu do tygodnia. Dostrzegamy, że Polacy coraz częściej wybierają wczasy z dojazdem własnym, autokarowym lub po prostu wypoczynek w kraju. Jednak w maju zainteresowanie wyjazdami zagranicznymi znacznie wzrosło. Touroperatorzy przygotowali oferty z gwarancją niezmiennej ceny i pojawiły się też atrakcyjne cenowo wyjazdy Last Minute - dodaje.
Obecnie w sieci Sun Club działają 3 biura własne oraz 11 franczyzowych. Przedstawiciele sieci twierdzą, że biuro podróży Sun Club zaczyna być rentowne po 1-1,5 roku od otwarcia.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej