Umyją gdzie chcesz

NoWet, międzynarodowa sieć mobilnych myjni samochodowych z dojazdem do klienta, zamierza mieć przedstawiciela w każdym województwie w kraju.
- Cel ten chcemy osiągnąć do końca 2011 roku - zapowiada Piotr Olszewski, współwłaściciel marki NoWet w Polsce. - Natomiast do końca bieżącego roku chcemy otworzyć placówki na terenie 6-7 województw. Dobrze by było, gdyby partnerzy mieszkali w mieście wojewódzkim, lecz nie jest to warunek konieczny.
Obecnie działa jedna mobilna myjnia własna i siedem franczyzowych. Rozwój sieci NoWet na terenie naszego kraju rozpoczęto w marcu 2009 roku.
- Na rynku mobilnych myjni mamy duże pole do działania, a do tego jest on mocno rozdrobniony - mówi Piotr Olszewski. - Istnieje ok. 10 firm w całej Polsce. Spora część z nich powstała w tym roku. Ponadto są to firmy działające regionalnie, natomiast na rynku ogólnopolskim nie ma żadnej konkurencyjnej organizacji.
Ideą myjni NoWet jest świadczenie usług o charakterze mobilnym, tj. w miejscu wskazanym przez klienta. Sieć dopuszcza jednak możliwość budowy myjni stacjonarnej, albo w parkingach podziemnych, albo usytuowanych w miejscach takich, jak tradycyjne myjnie wodne. W ofercie znajduje się zarówno mycie, woskowanie i zabezpieczanie powłoki lakierowej samochodu, jak i pełna kosmetyka wnętrza auta.
- Jesteśmy w stanie zarówno wyprać tapicerkę całego samochodu, jak i zadbać o czystość i konserwację skórzanego wnętrza pojazdu - mówi Piotr Olszewski. - Każdy kosmetyk przez nas używany został starannie sprawdzony i przetestowany.
Myjnia może świadczyć swoją działalność zarówno pod domem właściciela auta, w miejscu jego pracy lub w czasie gdy robi on zakupy w sklepie.
Na zakup licencji oraz pakiet startowy, pozwalający na rozpoczęcie działalności, jednorazowo trzeba przeznaczyć ok. 12-13 tys. zł, pod warunkiem posiadania przez franczyzobiorcę samochodu. Stała opłata franczyzowa wynosi od 200 do 2 tys. zł w zależności od obszaru objętego licencją. Dodatkowe koszty to koszty materiałów. Opłata na fundusz marketingowy wynosi od 100 zł. Szacowany okres zwrotu z inwestycji trwa ok. 6 miesięcy.
Poza posiadaniem odpowiedniego kapitału, aby podjąć współpracę z NoWet, należy prowadzić własną działalność gospodarczą. Wymagany jest też odpowiedni samochód, którego woelkość wystarczy do świadczenia usług w charakterze myjni mobilnej. Poszukiwanie lokalizacji leży zarówno po stronie franczyzobiorcy wojewódzkiego, jak i jemu podległych franczyzobiorców. Dobrymi lokalizacjami są parkingi hotelowe, w galeriach handlowych oraz inne podziemne miejsca parkingowe.
W ramach pakietu franczyzodawca oferuje szkolenie z zakresu używania kosmetyków i technologii bezwodnego mycia samochodów stosowanych przez firmę, szkolenie z zakresu zdobywania i utrzymywania klientów, zestaw kosmetyków, urządzeń i przyborów niezbędnych do rozpoczęcia natychmiastowej działalności. Ponadto franczyzobiorcy otrzymują podstawowe narzędzia marketingowe tj. 1 tys. wizytówek, 1 tys. ulotek oraz wpis na ogólnopolskiej stronie internetowej.
- Na dzień dzisiejszy mamy podpisane umowy z partnerami z województwa mazowieckiego, dolnośląskiego i łódzkiego. W dodatku finalizujemy w najbliższych dniach umowę na województwo małopolskie - mówi Piotr Olszewski. - Ponadto mamy swojego przedstawiciela w Szczecinie oraz w województwie pomorskim. Rozpoczynamy także rozmowy z partnerem z Górnego Śląska.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej