Multita stawia na franczyzę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Dopiero startujemy na rynku z naszym projektem, ale już obserwujemy zainteresowanie ze strony agencji turystycznych oraz przedsiębiorców niezwiązanych do tej pory z branżą turystyczną. Jesteśmy w trakcie podpisywania umów z kilkunastoma kontrahentami – mówi Karolina Michalska, kierownik działu sprzedaży agencyjnej Multita.

Pomysł Multity (Multi Travel Agent) polega na sprzedaży w biurze podróży usług turystycznych wielu touroperatorów oraz ubezpieczeń zarówno turystycznych, jak i majątkowych oraz samochodowych.

Potencjalny partner Multity powinien dysponować lokalem o optymalnej wielkości 25 m2. Inwestycja w dwustanowiskowy punkt sprzedaży kształtuje się na poziomie około 30 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci w ramach której franczyzobiorca otrzymuje m.in. know-how oraz projekt i wdrożenie platformy turystycznej wynosi 25 tys. zł.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €