Domowa inwestycja

O rynku domów jednorodzinnych opowiada Dietmar Krywald, członek zarządu HS-Solid Polska Sp. z o.o.
Czy obecny zastój w sektorze budowlanym i deweloperskim negatywnie przekłada się na wyniki sprzedaży HS-Solid, czy załamanie nie jest tak widoczne w Państwa segmencie?
Mimo nieustannie napływających wiadomościach o kryzysie i jego skutkach patrzymy optymistycznie w przyszłość. Po krótkim zastoju w okresie zimowym, co zresztą jest normalne w branży budowlanej, obserwujemy stopniowy wzrost zainteresowania ofertą domów jednorodzinnych. Wielu Polaków doszło do wniosku, że nieruchomości, to o wiele lepsza lokata kapitału niż inwestowanie np. w akcje. To właśnie teraz klienci szczególnie doceniają pakiet ubezpieczeń, jaki im oferujemy.
Osoby o jakim profilu wiekowym i majątkowym decydują się na własny dom, zamiast mieszkania w bloku?
Klienci Town & Country to przede wszystkim młode małżeństwa z jednym lub dwójką dzieci. Zdarzają się też pary, które odchowały już swoje pociechy i poszukują niedużego domu z dala od zgiełku miasta.Większość klientów finansuje inwestycję ze środków uzyskanych z kredytu. Początkowo nie zdają oni sobie często sprawy, że mogą zamieszkać w wymarzonym domu, z miesięczną ratą kredytu zbliżoną do kosztów wynajmu mieszkania.
rozmawiał (gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej