Dobry wynik Subwaya

W Europie Środkowo-Wschodniej sieć zwiększyła sprzedaż o 19 proc.
Pierwszy kwartał przyniósł wzrost obrotów międzynarodowej sieci barów kanapkowych w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Dokładne wyniki sprzedaży nie zostały ujawnione.
- Klienci wciąż chętnie jedzą w Subway, ponieważ mogą liczyć na szybko podany, a zarazem świeży i wartościowy posiłek, przygotowany na oczach klienta – mówi Szymon Mudry, agent ds. rozwoju sieci Subway. - Na dobre wyniki w Europie Środkowo-Wschodniej wpływ mają ceny w regionie, które są o wiele niższe niż w zachodnich krajach Europy. Wkrótce w Polsce logo Subway będzie coraz bardziej rozpoznawalne. Do końca 2009 roku zostanie otwartych 30 nowych restauracji, co dodatkowo wpłynie na zwiększenie sprzedaży.
W Polsce znajduje się obecnie 20 placówek Subwaya. Przedsiębiorca, który chciałby otworzyć bar Subwaya musi liczyć się ze sporym wydatkiem. Koszt licencji na Polskę to 7,5 tys. euro. Do tej kwoty potencjalny franczyzobiorca powinien doliczyć koszt pozyskania lokalu o powierzchni minimum 60 m2 oraz jego wyposażenia.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej