Młodzi zdali egzamin

– o konkursie eurobanku mówi Grzegorz Święch, dyrektor zarządzający w Euro Banku SA
Pierwszy w Polsce konkurs, w którym można było wygrać bank, został rozstrzygnięty. Jakie ma Pan refleksje?
Bardzo pozytywne. Obawialiśmy się dużej liczby prac powierzchownych i pisanych od niechcenia. Takich w zasadzie nie było. Najwięcej było prac na dobrym, równym poziomie, no i kilka wyśmienitych biznesplanów uwzględniających wszelkie aspekty bankowej franczyzy. Najbardziej wybitne wyróżniliśmy finałem, w którym kandydaci zmierzyli się z kapitułą złożoną z profesorów akademickich, przedstawicieli banku oraz dziennikarzy ekonomicznych. Na tym etapie liczyły się pomysły sprzedażowe, umiejętność rozwiązywania problemów i biznesowe motywacje.
Jakie korzyści przynoszą bankowi takie akcje?
Korzyści nie były główną ideą tego konkursu, co nie znaczy, że ich nie ma. Pierwszą są nasi nowi partnerzy. Zwyciężczyni konkursu, pani Anna Hass przystępuje właśnie do prac adaptacyjnych. Laureatki II i III miejsca także zadeklarowały otwarcie franczyzowej placówki. Po drugie, wiemy już, że naszą ofertę partnerską możemy także kierować do ludzi młodych, w wieku 25+. Idea tego konkursu nawiązywała do korzeni – nasz bank powstał dzięki innowacyjności i kreatywności młodych ludzi, którzy w pięć lat zbudowali silną i rozpoznawaną markę. Na te wartości stawiał twórca Euro Banku SA Mariusz Łukasiewicz – doceniał entuzjazm i przedsiębiorczość. Uważał, że dzięki zaangażowaniu młodych można zbudować znacznie więcej niż na rutynie niejednego rynkowego gracza z długoletnim stażem. Ten egzamin młodzi zdali znakomicie. Przed nimi jednak część praktyczna – prowadzenie prawdziwej placówki bankowej.
Rozmawiał (emka)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej