Cross chce się rozwijać

Mimo ogarniającego Polskę kryzysu, odzieżowa firma Cross zamierza w bieżącym roku rozbudowywać sieć sklepów według wcześniej przyjętego planu.
W związku z tym planuje uruchomić kolejnych 20 salonów. Zlokalizowane one mają być głównie w centrach handlowych na terenie całego kraju. Cross ma obecnie 10 jednostek własnych i 30 franczyzowych, a w roku ubiegłym uruchomił 10 nowych placówek, m.in. w Warszawie i Koninie.
Osoby zainteresowane otwarciem sklepu pod szyldem Cross muszą zainwestować minimum 40 tys. zł oraz dysponować lokalem o powierzchni od 500 do 100 m2.
(bog)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...