5aSec znów we franczyzie

Sieć pralni chemicznych 5aSec wraca do rozwoju poprzez franczyzę.
W 2006 roku sieć 5aSec wstrzymała nabór franczyzobiorców i postanowiła rozwijać wyłącznie placówki własne.
– Mieliśmy wówczas wrażenie, że jeśli ktoś posiadał kapitał, to był raczej zainteresowany bierną inwestycją, bez konieczności osobistego angażowania się w prowadzenie tego typu działalności – tłumaczy decyzję o odejściu od franczyzy Andrzej Wiśniewski, dyrektor generalny 5aSec w Polsce. – Teraz doszliśmy do wniosku, że w Polsce pojawiła się odpowiednia liczba ludzi posiadających kapitał oraz zainteresowanych osobistym prowadzeniem punktu usługowego – dodaje.
Aktualnie sieć 5aSec liczy 102 pralnie chemiczne. Do końca 2008 roku planuje uruchomienie sześciu kolejnych w powstających centrach handlowych. Poszukuje także franczyzobiorców zarówno do nowo otwieranych punktów, jak i już działających. Spółka prowadzi własną politykę dotyczącą lokalizacji pralni.
– Poszukujemy osób do placówek pozyskanych przez firmę 5aSec. Nasze punkty zlokalizowane są w różnych miastach Polski. Obecnie jest to już ponad 100 placówek na terenie całego kraju, głównie o powierzchni 50–70 m2 – mówi Andrzej Wiśniewski.
Zainteresowani prowadzeniem pralni franczyzowej pod marką 5aSec powinni dysponować kwotą w wysokości ok. 360 tys. zł, z czego 150 tys. zł należy przeznaczyć na urządzenia i maszyny do prania. Kolejne 150 tys. zł pochłonie koszt prac adaptacyjnych, w tym przygotowanie projektu wystroju pralni. Pozostałe 60 tys. zł to opłata licencyjna za przystąpienie do sieci.
W ramach współpracy sieć zapewnia m.in. przekazanie obiektu z kompletnym wyposażeniem (przygotowanie projektu, nadzór nad pracami adaptacyjnymi, sprowadzenie maszyn i urządzeń), pomoc w zakresie kampanii reklamowej przy otwarciu placówki, podręcznik operacyjny, a także doradztwo i pomoc w zakresie rekrutacji pracowników. Współpraca przewiduje szkolenie personelu i franczyzobiorcy oraz pobyt szkoleniowca w placówce w pierwszych dniach po otwarciu.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej