Array ( [article] => Array ( [pid] => 47125 [country] => pl [article_id] => 4220 [article_date] => 2008-11-13 [articletype_id] => 1 [article_title] => Spożywka i gastronomia na stacjach [article_intro] => Właściciele sklepów i restauracji chcą ominąć zakaz handlu w święta poprzez nawiązanie współpracy ze stacjami benzynowymi. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 6 [img_photo_description] => Stacje paliw BP nawiązały współpracę z siecią Carrefour. [secret] => scrtk26e7f4b439662e4766bbbbc6314167f2 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => stacje paliw i art. motoryzacyjne [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => spozywka-gastronomia-stacjach [article_title_striped] => Spożywka i gastronomia na stacjach [dir] => article [article_text_photo] =>

Stacje benzynowe to jedne z nielicznych miejsc, gdzie przez cały rok można handlować bez konieczności łamania prawa. Dotyczy to również 12 dni świątecznych, w których obowiązuje zakaz handlu. Właściciele sieciowych sklepów i restauracji dopatrzyli się możliwości zarobku właśnie za pośrednictwem stacji benzynowych. Jednym z atutów takiego rozwiązania jest lokalizacja stacji wzdłuż najbardziej ruchliwych szlaków komunikacyjnych oraz w okolicy dużych osiedli mieszkalnych.

Już dziś wybrane koncerny paliwowe mają podpisane umowy z sieciami sklepów. Koncern Shell współpracuje z polską siecią sklepów spożywczych Piotr i Paweł i z restauracjami McDonald's, BP z Carrefourem, a Orlen z Sparem. Chętni do nawiązania współpracy muszą się jednak spieszyć, ponieważ w Polsce działa 6 koncernów paliwowych i około 7 tys. stacji benzynowych. Oznacza to ograniczone możliwości ekspansji sieci spożywczych i gastronomicznych.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 179 [author_pid] => 1036 [author_name] => Daniel Wilk [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] =>

Daniel Wilk od 2008 roku pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING i portalu Franchising.pl. Jest redaktorem prowadzącym portal oraz autorem tekstów doradczych, biznesowych i wywiadów. Pomaga deweloperom w komercjalizacji centrów handlowych. Organizuje i prowadzi szkolenia w ramach Akademii Franczyzy.

Absolwent Wydziału Nauk Humanistycznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego ze specjalizacją Komunikowanie Społeczne i Doradztwo.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 182811 [itemserver_id] => 45384 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 412/dfe/wilk-daniel.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => daniel-wilk ) ) [link] => /artykul/4220/spozywka-gastronomia-stacjach/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81566 [country_item] => pl [description] => Stacje paliw BP nawiązały współpracę z siecią Carrefour. [path] => 0b7/c25/bp.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 220 [img_height] => 220 [itemserver_id] => 10715 ) ) ) [og_image] => 0b7/c25/bp.jpg [article_date_formated] => 13.11.2008 [article_day] => Czwartek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Carrefour [id] => 400 [type] => 1 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => 100000.00 [company_log] => 1 [short_description] => Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety [name_length] => 9 [link] => /franczyza/400/carrefour/ [investmentFormatted] => 100 000 zł [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 172053 [country_item] => pl [description] => [path] => edc/8cd/carrefour.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 219 [itemserver_id] => 41316 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 89115 [country_item] => pl [description] => [path] => 25d/787/carrefour-sklepy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 239 [itemserver_id] => 35766 ) ) ) ) ) )

Spożywka i gastronomia na stacjach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Stacje benzynowe to jedne z nielicznych miejsc, gdzie przez cały rok można handlować bez konieczności łamania prawa. Dotyczy to również 12 dni świątecznych, w których obowiązuje zakaz handlu. Właściciele sieciowych sklepów i restauracji dopatrzyli się możliwości zarobku właśnie za pośrednictwem stacji benzynowych. Jednym z atutów takiego rozwiązania jest lokalizacja stacji wzdłuż najbardziej ruchliwych szlaków komunikacyjnych oraz w okolicy dużych osiedli mieszkalnych.

Już dziś wybrane koncerny paliwowe mają podpisane umowy z sieciami sklepów. Koncern Shell współpracuje z polską siecią sklepów spożywczych Piotr i Paweł i z restauracjami McDonald's, BP z Carrefourem, a Orlen z Sparem. Chętni do nawiązania współpracy muszą się jednak spieszyć, ponieważ w Polsce działa 6 koncernów paliwowych i około 7 tys. stacji benzynowych. Oznacza to ograniczone możliwości ekspansji sieci spożywczych i gastronomicznych.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €