Młodość i entuzjazm

– o konkursie eurobanku mówi Grzegorz Święch, dyrektor zarządzający w Euro Banku.
Skąd się wziął pomysł na konkurs, w którym nagrodą jest własna placówka bankowa?
Pomysł jest nowatorski – nie słyszałem, by jakakolwiek inna sieć franczyzowa podarowała komukolwiek placówkę. Idea konkursu nawiązuje do naszych korzeni – Euro Bank powstał dzięki innowacyjności i kreatywności ludzi młodych, którzy w ciągu zaledwie pięciu lat stworzyli rozpoznawaną markę. Na takie wartości stawiał twórca Euro Banku SA Mariusz Łukasiewicz – doceniał entuzjazm, przedsiębiorczość i dynamikę. Uważał, że dzięki zaangażowaniu młodych, chętnych do zdobywania doświadczeń ludzi można zbudować znacznie więcej niż na rutynie niejednego rynkowego gracza z długoletnim stażem. Dlatego my również wyciągamy rękę do młodych ludzi, bo wierzymy w ogromny potencjał, który w nich drzemie. Mamy świadomość, że młodzi często nie dysponują kapitałem na własny biznes, dlatego chcemy dać im szansę stworzenia czegoś na bazie ich energii i entuzjazmu.
Skąd pewność, że autor najlepszej pracy będzie dobrym franczyzobiorcą?
Zwycięzcą konkursu nie będzie praca, lecz osoba. Owszem, jury konkursowe będzie oceniać nadesłane realizacje zadań konkursowych, jednak decydującą fazą będą spotkania z autorami najlepszych prac. I wówczas oceniać będziemy osoby – ich przedsiębiorczość, predyspozycje do pracy w bankowości czy umiejętności sprzedażowe. Ten etap będzie wyglądał identycznie, jak rekrutacja naszych partnerów. Nie obawiamy się o efekt, bowiem partnerów dobieramy bardzo starannie.
rozmawiał Marcin Kaleta
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej