Bank do wzięcia w konkursie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Eurobank jest pierwszą siecią franczyzową, która sfinansuje zwycięzcy konkursu otwarcie franczyzowej placówki tej sieci. Zadanie konkursowe opiera się na symulacji procesu otwarcia i prowadzenia placówki franczyzowej banku, w realnym, konkurencyjnym otoczeniu rynkowym, w jakim funkcjonują placówki eurobanku (miasta od 15 do 25 tys. mieszkańców). W zadaniu konkursowym przedsiębiorca musi liczyć się ze wszystkimi lokalnymi wyzwaniami. W ich realizacji pomaga mu duże wsparcie ze strony banku – znany szyld, dostępność pełnego portfolio produktów, promocja, wsparcie regionalne, itp. Uczestnicy konkursu mają dwa zadania:

  • Dokonać analizy rynku i występującej na nim konkurencji w mieście, w którym chcieliby otworzyć placówkę franczyzową eurobanku. Wnioski z analizy rynku należy wykorzystać do opracowania raportu zawierającego propozycje działań promocyjno-sprzedażowych. Celem jest maksymalna sprzedaż,
  • Opracować program ciągłego doskonalenia umiejętności pracowników placówki i zaproponować system motywacyjny, który pozwoli efektywnie zwiększać wysokość indywidualnej sprzedaży.
  • - Eurobank to firma stworzona przez pasjonata – Mariusza Łukasiewicza. Wiemy jak wiele wyjątkowych rzeczy w biznesie może zrobić jeden zdolny człowiek. Dlatego od początku jesteśmy mocno zaangażowani w promocję młodej przedsiębiorczości w Polsce. Od lat intensywnie wspieramy działania AIP. Tej jesieni, przy okazji pięciolecia banku, postanowiliśmy zaoferować młodym, aktywnym ludziom coś wyjątkowego - mówi Maciej Szczechura wiceprezes Euro Banku SA.

    Autor najlepszej pracy konkursowej zostanie w nagrodę właścicielem wartej kilkadziesiąt tysięcy złotych placówki franczyzowej eurobanku. Na laureatów II i III miejsca w konkursie czekają zaś granty, które pomogą im w uruchomieniu własnego bankowego biznesu.

    Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie www.wygrajeurobank.pl. Partnerem w realizacji konkursu są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Patronat medialny nad konkursem objął miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING oraz portal Franchising.pl

    (emka)

    Partner promotion – discover more
    Sponsored • Example Partner
    Marcin Kaleta
    Author
    Marcin Kaleta
    doradca we franczyzie

    Brands from the same sector

    Franchise Logo

    Franchise name

    Sports articles

    Price icon 15,000 €
    Franchise Logo

    Franchise name

    Partnership

    Price icon 10,000 €
    Franchise Logo

    Franchise name

    Master licenses

    Price icon 7,000 €
    Franchise Logo

    Franchise name

    Franchise

    Price icon 5,000 €